Sa te feresti de motorul N47 (a nu se confunda cu M47 care este bun) recomand cutia manuala, in rest, bani sa ai ca-i masina premium! Daca iti iei masina premium trebuie sa fii constient ca in cazul in care se strica ceva vei avea de platit mai mult decat la o masina standard! Calitatea vine cu un pret!
Sunt masini bune, 2.0D (M47) este bun, in schimb 2.0D (N47) are distributia pe lant si trebuie schimbata pe la 90 000 km (ca la o distributie pe curea) si te costa undeva la 1000 de euro!
Daca nu vrei probleme cu masina, analizeaz-o bine! Incearca sa n-o iei de la samsari, de obicei vin cu peste 400 000 km in tara si se vand cu 200 000 plus multe alte probleme carpite sa nu se vada.
Incearca sa-l cunosti cat de cat pe proprietar, sa nu fie unu care a condus masina sub 2000 rpm tot timpul dar nici unul care a facut liniute cu ea si a forjat-o mai mereu pentru ca sunt oameni care-si iau masini de genul asta pentru fugareala!
Masinile se strica toate, depinde foarte mult de fostul proprietar si cat de multa grija a avut de ea!
Masinile astea sunt foarte bune si cine a luat-o, a luat-o sa-i de goneta. Posibil sa gasesti si una mai putin alergata, depinde de noroc. Motorul de 2.5 si cel de 3.0 e sfant, dar impozitul cam mare