Da boss, poti dar trebuie sa tii ambreaj si frana si in momentul cand ridici un sfert din cursa ambreajului motorul incepe sa toarca apoi eliberezi usor frana si urca, mentionezi doua chestii masina trebuie sa fie pe disel si obligatoriu trebuie sa ai frana de mana trasa daca esti incepator! daca nu, nu este obligatoriu
Pui ambreiajul intr-un rucsac si te asiguri ca nu-i noroi pe rampa.
O rampă mare da, o urci cu a I a.
De ce-ți trebuie ambreiaj - vrei să oprești la mijloc?
Trebuie să înveți să nu bruschezi ambreiajul, altfel nu înveți niciodată să conduci pe o mașina cu cutie manuală.
Cel mai ușor, dacă ai menționat de frână, bănuiesc că ai stop:
Când ești sigur că poți să pleci, cuplezi motorul și ai grijă să-l ții acolo, apoi muți piciorul drept de pe frână pe accelerație, FĂRĂ SĂ BRUSCHEZI AMBREIAJUL.
Faci plecarea cu multa acceleratie, si eliberezi ambreajul. Daca tii ambreajul apasat nu ajuti, dimpotriva.
Accelerezi in timp ce pleaca masina, nu in gol.
Ok si când trebuie sa opresc că altfel zbor în mijlocul șoselei, cum fac sa nu plece înapoi, ambreiaj si frână,? Problema este că nu prea știu să mă sincronizez...
Daca ai de dat prioritate, tii masina din ambreaj, dar asta pentru cel mult 10 secunde. Daca vin multe masini, calci frana si ambreajul. Ca sa pleci, te poti folosi de frana de mana, daca ai motor mic, si nu prea are forta la relanti.
Depinde de greutate care are sau daca e goala poate urca din ambriaj incet. Un tir cu schimbator manual pleaca de pe loc si poate urca in rampa din ambriaj asa ca de ce nu si masina? Dupa ce bagi 1° dai drumu nitel la ambriaj pana tremura motoru apoi usor din frana de picior dai drumul si va urca dar sa lasi frana de mana scoasa.