Am uitat sa mentionez ca cineva mi-a zis ca trebuie sa reconditionez turbina de asta nu m-am grăbit să cumpăr sensorul
Turbina se verifica la mana, si se urmareste presiunea pe care o face, fizic (cu manometru extern), sau pe tester. Senzorul defect se vede pe tester diferit de turbina obosita.
Mecanicul care a facut diagnoza, trebuia sa spuna care e problema, nu sa te iei dupa zvonuri.
Nu eu ti-am facut diagnoza... Unii interpreteaza orice eroare drept un senzor defect, deci nu ma bag sa fac presupuneri.
Exista niste valori in timp reali care pot fi afisati in timpul diagnozei, acolo se pot vedea mai multe decat in lista de erori.
Dar unii "mecanici" stiu doar sa intre pe erori.
Pune pe cineva sa tureze masina pe la 3000-4000rpm, si vezi daca se umfla furtunele de la turbo spre intercooler si admisie. E singura treaba pe care o poti face singur, fara scule. Daca se umfla, turbina baga binisor.
Sau turbina incepe sa joace feste, recomand un mecanic care se ocupa cu tuningul sigur iti va remedia problema