Da, poate fi de la motor, du-te la un mecanic bun să-ți repare mașina.
De la cutia VAG. Si de la faptul ca motoarele VAG sunt mosnegesti, nu de fuga.
Nu poti compara Ford cu VAG.
Ford e o masina premium, la mecanica. VAG sunt carute pentru IT-isti. Frumoase afara, nimic interesant inauntru.
Nu ai o problema, ai un 'Vulzvagin'. Ala e mersul lui normal. Vorbesti de 140km/h, totusi, intr-o tara in care cea mai mare limita e de 130km/h. De aia se vinde VW.
Eu la 1.8 versiunea mai noua am 140 la 3000 rpm.
Nu vibreaza nici cand trec de 200 km/h.
In depasiri trece de 6000 rpm si tot nu vibreaza.
Amarasteanul ala care tot mananca rahat despre Vag pana acum cativa ani avea la avatar o Dacie 1300.
@ Panamax fiecare iti lauda masina pe care o are si nimeni nu recunoaste daca are o caruta, dar de data asta sunt de acord cu @NoTurbinaNoGood, VAG sunt niste panarame chiar si modelele noi, VW mizeaza mult pe meltenii care le cumpara marca fie ca vorbim de skoda, vw, audi si au inceput sa faca masini din ce in ce mai proaste, cu aspect deosebit pe afara dar praf ca si motoare, eu vorbesc din cunostinta de cauza de masini cu vechime de 3-4-5 ani actual, toate sunt niste epave pe roti.
Cei destepti au inteles ca exista multe alte marci acum care au venit tare din spate si fac masini mai bune la preturi mai decente daca ne referim la cele noi. Iar daca fac referire la cele seconh hand oare de cele skoda, VW, audi au cele mai mari scaderi de preturi in anii ce trec? de bune ce sunt?
Daca le vezi in parcurile auto aranjate polisate zici ca-s ca alea noi iar ele fie au sute de mii de km fie sunt cu defecte cunoscute de fabrica, deci numai laudati atata VAG ca nu este mare chestie de capul lor, fac masini milioane de bucati pe an si dau kix, la ei numai primeaza demult calitatea ci cantitatea.
Poate masina ta e putin mai buna fiind de generatie mai veche, cand nemtii chiar faceau masini bune!
Daca a incercat cineva sa-i inlocuiasca rulmentul de la roata sigur i-a rupt senzorul de abs.
anonim_4396 întreabă: