Daca in brief scrie E3 unde D4 inseamna ca masina este EURO 4 in mod cert.Nu te lua dupa altcineva pentru ca te sfatuiesc gresit.Alta data da si tu toate detaliile, anul fabricatiei, motorizare si ce masina este.
D4 vrea sa zica ca are nevoie de inspectie tehnica si trebuie sa o faci in Romania. Euro 3 e tipul de motorizare pe care il are motorul incadranduse in normele de poluare europene. Cu cat e mai mic euro 2, 1 cu atat mai scumpa e taxa de inmatriculare.
2002 anul...asa am auzit si eu ca este euro 4.Am bulinuta aia in geam cu 4 si este verde
Floriane esti baiat destept, asculta-ma pe mine, masina este euro4 si daca nu este asa iti platesc eu taxa.Multumesc pentru incredere si pentru funda.
Tu mai intai trebuie sa te documentezi putin si recunoaste cand gresesti.Nu fa misto ca nu e loc mai ales cu mine.Raspunde la intrebari si daca vrei sa inveti citeste raspunsurile mele, daca nu te rog sa-ti vezi de treaba.In 6o ani am intalnit destui smecheri care nu au ce sa caute in nicio latura a vietii mele.Nu-mi raspunde pentru ca pentru mine nu existi atata timp cat ma iei peste picior.Inca o data ca sa-ti intre bine in cap d-le Sofer; MASINA ESTE EURO 4 si daca ai curajul sa punem pariu cine pierde sa-i plateasca taxa.
Nu fac misto de tine, ti se pare tie de ce vorbesti asa urat? Am pus o intrebare iar tu puteai vorbi cu claritate, nu ca te iau cu misto si minuni din astea. Sau nu am voie sa vorbesc cu tine? Cred ca tu ar trebui sa fi mai calm apoi sa discutam si nu o zic din rautate dar am vazut ca esti un om serios prin raspunsurile tale, noroc.
Te-a lamurit maiorul si pe mine ma lua drept smecher dar i-am explicat ca se inseala, poate a avut o zi rea dar speram sa-i treaca pentru ca suntem oameni si noi.
Http://forum.softpedia.com/topic/220328-d4-este-sau-nu-echivalent-euro-4/ se pare ca a gresit, spune omul ca a avut o problema asemanatoare cu a ta si a iesit euro 2 :))
Tocmai am avut o surpriza de proportii, am cumparat un Golf IV (inmatriculat in octombrie 2000, produs in 1999) prin intermediul unei cunostinte din Germania si trebuia sa iasa EURO 4 la RAR. In talon era scris D4 schluessel 32. Raspunsul lor : EURO 2!?!?!? (am terminatia E2 la nr de omologare)
Pana la urma cu toti gresim in viata, poate avea putine funde omul si i-ai facut cadou una :))
Am bulina aia verde pe parbriz cu 4 verde.Pe geam e 0 fabricat in 2000 luna octombrie sau noiembrie, si e 2001 anul.
Domnule Maioru, este imposibil ca o masina produsa in 2000 sa se incadreze intr-o tehnologie cu o norma de poluare aparuta abia in 2004! Numai daca aceasta are sistemul de evacuare schimbat cu unul nou. Ceea ce ati spus dvs. mai sus este o aberatie de zile mari! Daca nu cunoasteti meseria de mecanic auto sau ma rog, poate sunteti mecanic de ocazie, va rog respectuos sa va gasiti alt rost in viata, in afara de cel pe care il aveti acum, cel de a prosti lumea, pentru. ca nu va tine mult. Tehnologia de motorizare Euro 3 a fost aplicata in 2000 - 2003 iar Euro 4 in 2004 - 2008. In fapt divers informatia dvs. este total eronata si ati dovedit cat de prost informat sunteti in privinta masinilor produse in strainatate. Multumesc.
Prietene nu te da si tu rotund ca Soferul pentru ca masina este euro 4. Daca eu am avut 4-5 opel astra 1999-2000-2001 si pe parbriz aveau bulina verde cu 4 pe ea iar in brief scria euro 3 unde D4 TOATE masinile mi-au iesit euro 4.Ai dreptate, nu cunosc meseria de mecanic si deci nu REPAR masini, nu sunt nici mecanic de ocazie cum tu zici ca asa ar trebui sa fiu ca sa ma pricep la acte.Eu am alte studii, economice de exemplu, dar am firme si parcuri auto si de 2o ani cu asta ma ocup.Ai impresia ca daca nu as fi sigur de asta continuam sa intru in polemica cu voi care sunteti de meserie, mecanici, soferi si experti in acte? As fi curios cate masini ai avut prietene tu si d-l Sofer de le stiti pe toate si cam cati ani aveti? Eu am avut pana acum numai ale mele intre 400 si 500 de masini si asta o spun ca sa vedeti experienta mea(nu in mecanica) si nu ca sa ma laud.Prietenii mei sa stiti ca nu am nevoie de funde si fundite, de premii si toate cele eu o fac sa ajut cum pot niste prieteni. Daca voi alergati dupa altceva este treaba voastra, pe mine nu ma intereseaza, asa ca lasati rautatile la o parte si ajutati oamenii daca va pricepeti decet sa dati niste raspunsuri aiurea.Voi va coalizati si bifati la raspunsurile mele:amuzant, eronat in loc de inteligent sau folositor dar va spun eu ceva:NU RASPUND NICIODATA LA O INTREBARE PE CARE NU O STIU ORI NU SUNT SIGUR DE RASPUNS.
Aha... si Opel-urile si-au teleportat tehnologia Euro 4 din anii 2004 - 2008? As vrea sa m-a conving de ceea ce esti dumneata in realitate. Poate ne si intalnim la o cafeluta, desigur. Acesta este id-ul meu de messenger: temes_dani2000. Dati add. Si repet, este imposibil ca o masina din 2001 sa vina echipata cu o tehnologie aparuta in 2004! Numai daca acesteia i s-au adus imbunatatiri de-a lungul timpului.
Maior,m-am convins, 80% este euro 4.La grupul vw au fost doar euro 2 si euro 4.
Se pare ca domnul Maior nu vrea sa raspunda la invitatia mea...
De ce?
Hah! Simplu. Nu vrea decat sa isi pastreze, fara a periclita, frumoasa lui identitate de afacerist cu "400 - 500 de masini" numai ale lui, evitand, invitatia mea, la o cafea, in privinta dezvoltarii discutiei lansate mai sus si tot odata sa faca dovada a ceea ce este dumnealui in REALITATE.
Cum? Dar de ce face asta, oare?!
Pentru ca toata viata lui a fost una (probabil) foarte anosta, iar acum, la batranete, s-a gandit, sau ma rog, i-a venit aceasta idee, de as-i creea o reputatie falsa, cu un nivel social ridicat ( si ala, la fel de fals ). Incredibil! Nu?
(fragmentul de mai sus este o probabilitate intr-o proportie inca nedifinita, ( adica, nu garantez ca d-ul Maioru este sau nu ceea ce am mentionat eu mai sus ).
Multumesc.
CreaţaWsz întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: