Cu B mergi pe microbuz. Sa fi sofer de tir pe Romania trebuie sa fi nebun, pentru ca aia te baga in amenzi mergi fara acte in regula, probleme cu camionu samd. Dupa ce ai permisu cardul tahograf si atestatu de marfa gata scoase pleaca la waberers 10 luni si dupa aia cauti alta firma intr-o tara straina care plateste mai bine
Pentru autovehicole destinate transportului de persoane cu mai mult de 8 locuri pe scaune este necesara categoria D; nu B. pare-se ca birjeria are alte norme.
Cred că la plată mai intră și ce transporți, pentru cine, până unde și în ce condiții. Nu neapărat categoria permisului. Oricum, baftă!
Da asa e dar zicea microbuz nu a facut referinta la transport persoane
Transport persoane ma refer eu zic ca e mai bine decat pe tir?
Daca e pentru transport marfa da sau coletarie. Acum nu zici duba la aia de marfa si microbuz la transport persoane?
Depinde eu am lucrat 6 luni pe autobuz si nu era asa rau mai o spaga unele se dadeau la mine si radeam cu lumea. Eram la rat Brasov atunci dar daca mergi la companie privata te obliga sa mergi peste greutate cu calatorii, lipsa acte. si aia nau voie sa stea in picioare cand conduci doar in autobuz pentru ca e autorizat in fisa tehnica. La transport persoane daca te bagi mutate in cluj plateste mai bine si au autobuze bine intretinute.
Transport persoane cat d1 pentru 21 ani
D1 nu e bun de nimic nici nu se foloseste. Nu inteleg dc e pus in codul rutier asa cun e si C1 C1E care nu au niciun folos.
Cat D = Microbuz=Peste 8 locuri pe scaune cat. B. = frgon cu G.M.A. pana la 3500Kg., sau transport persoane, nu mai mult de 8 locuri+soferul. Cat. C. + furgon transport marfa peste 3500 G.M.A
Stiu, am lucrat pe bus si acum sant pe tir. Aproape 1 an m-a tinut scoala de soferi cand am facut-o
Vine bine sa ai la indemana B BE - C CE - D DE. Atestatu de marfa/persoane si adr basic e bun pentru inceput. Cand te saturi de tir mergi pe bus. Tiru nu tine asa mult macar 10 ani apoi ruta stabila fixa daca nu pe local cu autobuzul
anonim_4396 întreabă: