Dintre alea mi-e greu sa aleg, s-ar putea ca 407-le sa fie cel mai ok.
Poti arunca o privire si la Focus 2.0 TDCI, e o combinatie intre motorul 2.0 HDI de la Peugeot si o parte din mecanica pe care o gasesti la Mazda. Sau 1.8 TDCI, fara DPF.
Mazda nu recomand pentru tabla foarte proasta, Toledo 1.9 TDI e naspa la toate capitolele. Daca e generatia 2 e nasol si la tabla, interior, tot. Generatia 1 a fost ok dar e depasita.
Dintre cele enumerate de tine, categoric as alege Mazda 3...are si motorul cel mai mic, deci e mai economica si in plus, mi-a intrat mie in cap de mult timp, ca Mazda e o masina fiabila.
Pentru 12 km nu merită masina, benzina costa impozite si taxele sau marit, mai ieftin este sa mergi cu transportul public, plus ca incepator nu stii sa conduci si faci praf masina in 6 luni. Pacat de banii de masina si de scoala de soferi.
Fiind începător cel mai bine este să iei o mașină ieftină, ușor de reparat (este o probabilitate pare să o mai lovești) și fiabilă pe termen lung. Îți recomand ceva cu motor mic și pe benzină.
Ca recomandări ar fi: logan, golf 4, opel astra h/vectra b. Sunt mașini comune și se găsesc suficiente piese prin dezmembrări. Succes.
In zona mea nu este convenabil chiar deloc, plec de la 6 dimineață pentru a incepe orele la 8 ca mai apoi sa termin la 12 si sa am microbuz abia la 2:30 la care mai platesc si cate 15-20 lei pe zi. Cat despre facut praf masina in 6 luni...nu se pune problema, conduc destul de ok si pe deasupra nu intenționez sa o tin mai mult de 8 luni, 1 an
Ingore personajul CristiDinBucuresti. El nu raspunde la intrebari ca sa ajute ci sa isi exprime frustrarile.
Din lista ta sincer niciun nu se incadreaza la ceea ce vrei tu. Cel mai bine ar merge un 1.5 dci de la renault, fie ca pe megane, clio, logan.
As alege Peugeot dar am înțeles ca ar fi cam stricăcioasă, mai ales pe partea electrica
Cred ca sunt doar mituri de cartier.
Si de Alfa Romeo se spune ca ar avea multe probleme electrice, eu stau printre ele si nu am vazut asa ceva.
In schimb, nu spune nimeni ca la Seat si VW cedeaza constant ceasurile, butoane de bord, vin cu cablaje defecte din fabrica, modelele dupa 2004 ruginesc grav, si multe altele.
Pot sa iti trimit poze cu multe motoare 1.9 TDI (de la ALH la PD-uri) desfacute, in care intra cate 3000 de lei la prima evaluare.
Motoarele TDI de la grupul VAG sunt campioane la turbine sparte din senin. O turbina sparta si trasa in motor e o paguba de peste 1000e, oricum ai lua-o. Daca vrei motor cu turbo SH dai undeva la 600e inclusiv pe ALH (tractorul ala de 90cp), daca mergi pe reparatie e 1500-2000 de lei doar turbina, in jur de 1000 de lei revizuirea chiulasei, inca 2000 manopera si uleiul, antigelul.
Dar na, prostii vin inapoi cu ochii in lacrimi, spun ca VAG e bun, iar Alfa Romeo sunt probleme electrice. Si la Peugeot. Si la tot neamul celor care nu au luat teapa cu VW.