Eu nu aș da bani pe o mașină la care s-a lucrat la lonjeroane; înseamnă că accidentul a fost foarte puternic și pot rămâne și alte urme sau la fel de bine e posibil să nu se fi păstrat forma corectă a paralelogramului (dintre roți).
La euro 4, de 10 ani, taxa cred că e suportabilă.
La RAR nu ai ce probleme să ai - am înțeles că acum nici nu mai e nevoie de autentificare pentru transfer de proprietate.
Ca preț? undeva în zona 10000 lei. Sau atât aș fi eu dispus să ofer maxim pe așa ceva.
In primul rand, nu prea ai de ce sa ajungi cu masina la RAR, pentru ca autentificarea nu mai e necesara la schimbarea proprietarului.
Eu am facut in decembrie autentificarea la a mea (atunci era obligatorie), am primit certificatul, si abia anul asta am "observat" ca masina are lonjeroanele de pe spate reconstruite.
Depinde cum a fost intretinuta. Daca a fost foarte lovita vorba lu mihai69, mai mult de 10.000 RON nu. Daca era nelovita si intretinuta doar la reprezentanta atunci puteai sa mergi spre un 3000 Eur + taxa.