Pai chiar 1. 9TDI e cel mai recomandat motor, nu a avut multe probleme la viata lui. La benzina sa nu te gandesti decat la 1.8T.
Eu sincer iti recomand cu incredere un Golf IV 1.9, nu diesel ci TDI, turbodiesel-urile astea cu injectie sunt cele mai reusite motoare posibile, ai un demaraj puternic, cuplu mecanic la fel, fiabile, etc etc.
Daca ai grija de ea si nu bagi pedala in podea pana sar pistoanele, o sa ai Golful mult si bine, fara sa investesti in el.
Un mic sfat: Cand mergi sa cumperi masina, ia cu tine si un mecanic bun pentru o revizie pe loc.
Golf 4 merita doar TDI.
Injectoarele se mai strica la cele PD, adica cele cu puterile peste 100cp. Cel vechi, de 90cp, cu codul ALH, este foarte solid, are injectie mecanica si poti sa alimentezi si motorina mai proasta, n-are treaba.
Cele mai comune motoare pe benzina de la Golf 4 sunt 1.4 si 1.6, ambele cu 16V, si sunt proaste. 1.4 e dezastru, nu trage deloc bine, mananca ulei oricat de ingrijit ar fi, iar cel 1.6 e doar cu o idee mai bun, dar imediat se duce pe urmele celui 1.4, consuma ulei si nu justifica in nici un fel cei 105cp pe care "ii are". Motoarele astea doua sunt atat de "fiabile", incat pot numara pe degete cele pe care le-am vazut sa functioneze bine (adica fara defectiuni), si le-am pierdut numarul celor cu defectiuni demne de epoca Ceausista, cand Daciile noi aveau nevoie de reparatie capitala dupa 70. 000km parcursi.
1.8T e intr-adevar un motor foarte bun, dar e prea puternic pentru caroseria slaba a Golfului, iar consumul nu e tocmai mic, fiind motor supraalimentat. 2.0 benzina e un motor ok, dar are taxe mari, si prea econom nu e nici el.
Daca vrei masina pe benzina, eu iti recomand Opel Astra G sau Renault Megane 2.
Nu-ti recomand benzinar.
Poate decat 1.8T e cel mai recomandat.
Si eu am tot 1.9 TDI
TURBO
DIESEL
INJECTIE.
SI PLATESC 4100 PE AN.
PIESELE SUNT IEFTIN SI MASINA E TUN.