Ideal este motorul 1.4 mpi. E slab ca putere, dar consuma putin, si e foarte rezistent. Merge fara probleme si pe gaz.
Motorul 1.6 mpi e mai puternic, dar consuma destul de mult, pana la 8-9 litri/100km extraurban. E fiabil si el, dar consumul ala e cam deranjant.
Ca si ani de fabricatie, din pacate, la 1000e te incadrezi mai mult la prima generatie de Logan, 2004-2007. Alea au tabla foarte proasta, ruginesc la aripile spate si pe usi. Ruginesc tare, nici nu tine reparatia, dupa ce sunt revopsite.
Cele dupa 2008 (Logan 1 ph2/facelift) au tabla foarte buna, la fel si Logan 2.
Daca gasesti MCV, sunt ceva mai bune ca si confort/stabilitate decat berlina, dar destul de mari, te pot incurca la parcari prin oras.
Un pont ar fi sa alegi una cu o culoare nemetalizata: albastru inchis, rosu sau alb. Cele cu vopsea metalizata sunt mult mai predispuse la rugina, fiind mai subtire vopseaua.
Cele gri si albastru metalizat (bleu egee) sunt cele mai ciuruite.
Si inca un pont; vezi ca Loganul a fost si este modelul nr 1 folosit la taxi si alte firme care fac foarte multi km; inainte de a cumpara o masina, verifica-i istoricul pe www.rarom.ro si vezi daca este real kilometrajul.
Ai dreptate, cele dupa 2008 costa mai mult de 1000 euro, deci 1500-2000 una buna cel putin, nu stiam cum de unele masini ruginesc fara motiv, acum stiu care sunt culorile bune. Concluzie buget 1500-2000 euro, culorile nemetalizate, 1. 4mpi recomandat ca incepator (abia mi-am luat permisul recent), inainte de a cumpara masina sa verific pe www.rarom.ro...e gratis? Multumesc!
In banii astia iti iei un Matiz mult mai bine ingrijit decat Logan-ul.
Are capacitate cilindrica 0.8 deci impozit mai mic si e destul de fasneata pentru dimensiunea ei. Este incapatoare desi nu pare asta daca nu vrei sa cari cu ea diverse chestii voluminoase.
Dupa 2008 poti lua orice culoare, nu e problema.
Dupa 2007 s-a pus si motorul 1.2 pe ele, e foarte bun si ala, dar mai lesinat decat 1.4
Pe Logan 2 (dupa 2011-2012), motorul 1.2 are alta cutie de viteze, si trage foarte ok in oras. Dar pe Logan 1, motorul 1.2 s-a pus cu o cutie prea "lunga" pentru 1.2, abia misca.
Da, verificarea kilometrajului pe rarom.ro e gratis, doar istoricul de daune e cu plata. E valabil doar pentru perioada cat masinile au fost in tara, inmatriculate (mai sunt si Loganuri aduse din strainatate).
Ai dreptate, doar că matizul nu prea mi-a placut, dar e buna doar pentru un an de practica in oras, dupa aia iau altul mai bun, e o idee buna.
Pai n-o iei de aspect, o iei sa inveti pe ea... si-n plus nu e plina de electronica si de senzori care sa cedeze cand nu te-astepti iar pe deasupra la cat de simpla este poti sa-ti schimbi singur piese la ea ( la orice masina second-hand este imperios necesar sa schimbi cel putin uleiurile si distributia).
Ca o idee in plus, daca te atinge cineva in trafic sau ti-o zgarie nu-ti plangi de mila ca te costa cine stie cat sa schimbi o usa/aripa pe care apoi s-o coafezi cu nitel spray.
Iar ca situatie amuzanta-> in caz ca te lasa-n drum, e cat de cat mai usor de impins ca-o tragi pe dreapta