Passat are motorul TDI dupa mine! nu cred ca a lasat pe cine va un TDI si consuma si mai putin )
Am plecat in toiul noptii sa imi recuperez un prieten ce incercase sa vanda un Passat 1.9 TDI intr-un sat de tigani, si s-a spart motorul
Nu e vina masinii, fusese taxi in afara si avea peste 500. 000km la bord.
Daca iti place BMW-ul si banii nu sunt o problema, ia-ti unul. Eu personal as alege Passatul, e mai practic decat un BMW.
Sunt proprietar de Passat 1.9 de 130 cp PD. E o masina foarte buna, dar trebuie sa o si intretii corespunzator. Acest model are motor Popme Duse deci nu are pompa de injectie. Trebuie sa pui tot timpul motorina extra ( mai scumpa) si intretinerea este un pic mai scumpa decat la alte TDI uri. Daca as fi sa aleg, as alege tot Passat intre aceste doua masini pentru consum. Dar trebuie sa ai grija si sa nu cumperi orice jaf. Tureaza bine de tot masina sa vezi daca scoate fum, pune-i un tester ca sa verifici toti senzorii si toate elementele actie si bineinteles sa ai in vedere ca masina sa aiba SFANTA carte service ca sa iti poti da seama de km masinii. Din 2003 sa nici nu visezi la masina sub 250.000 km iti spun eu, cele sub 220 sunt date inapoi! Succes si ma mai poti intreba daca mai ai nelamuriri si chiar poti sa imi trimiti poze
Cum te impaci cu sunetul de tractor de la TDI-PD?
Si cum sa n-aiba pompa de motorina? Cum crezi ca ajunge motorina in fiecare injector, telepatic? se teleporteaza? Are pompa in tandem.
Oricum, TDI-PD este o tehnologie depasita, vw a renuntat la ea din 2010 tocmai fiindca isi atinsese limitele.
Motorul Diesel este un motor galagios, puturos, cu socuri si vibratii mari indiferent cat este masina de bine antifonata si foarte pretentios (costul de achizitie este mai mare, reviziile sunt mai scumpe, consumabilele mai scumpe, piese mai scumpe s.a.m.d).
-Fiabilitatea motoarelor Diesel este doar un mit in realitate se strica mereu si mereu esti cu masina in service (mai cade cate un injector, se mai strica turbina, etc)
-Dieselul se incalzeste foarte greu. Iarna ajungi cu masina la munca si tot rece este motorul...
- Daca bagi picioru mai serios in el, il termini si in 30.000 km.
- Motorina pute groaznic si nu se evapora, in ziua in care ai alimentat la pompa vei mirosi a tractorist. Asta daca nu te deranjeaza manerul furtunului de alimentare care este permanent vascos si alegi sa-l atingi.
Eu personal mi-as lua Diesel doar daca as merge foarte mult cu masina intr-un an (peste 40-50.000 km) si doar daca m-as plimba (in interes de serviciu de obicei ma grebesc si nu imi place sa dau motorul pe ulei ori Dieselul nu e motor de viteza e motor de carat greutati mari)
Bine, tu n-ai nici masina (are taicatu) deci nu poti emite opinii pertinente.
Am spus ca nu are pompa de INJECTIE ca si alte diesel uri. Si in legatura cu fiabilitatea dieselului pot sa iti spun ca nu este chiar mit daca folosesti masina corespunzator. Este o prostie sa iti iei diesel pentru oras sau sa mergi dimineata la servici dar este o afacere pentru drumurile in exterior si mai ales cele foarte lungi. In legatura cu sunetul de tractor pot doar sa iti spun ca prefer mai bine sa ascult un tractor decat sa am sub capota un motor de drujba de 1.4 cu care la peste 100km/h zici ca se misca acul in reluare ). Tata e agent comercial si face foarte multi km si a avut mai multe loganul de la 1.4, 1.6 la 1.5 diesel dar diesel ul consuma mai putin si la multi km se merita costurile mai ridicate la achizitionare si service. Nu are rost sa ne contrazicem pentru ca fiecare avem cate o particica de adevar. Fiecare motor are terenul lui
Exista motoare 1.4 benzina si de 150 cai, ma indoiesc serios ca se misca acul in reluare de la 100 km in sus.
Cum am zis, depinde mult cat mergi dar si cum mergi.
Vreau aceasta masina pentru ca lucrez in Germania si la 4-5 luni merg acasa... cu autocarul sau microbuzul nu mai merg pentru nimic in lume iar la avion ii problema cu bagajele... daca sunteti careva care aveti sau ati avut aceste masini sau ocazia de a merge la drum lung cu ele va rog sa imi spuneti care se compoarta mai bine... si cari diferenta de consum si diferenta de intretinere
Multumesc de sfat domnul SizeMatters dar nu vreau masina pe benzina pentru nimic in lume... mai bine sa fiu tractorits decat sa imi iau o masina cu motor de 1.2 sau 1.4 si la 5000 r/p sa am 100 km/h in jos )) si la un motor de 2000 benzi nu cred ca ti tot una cu consumul
Ba dal dracu )))0 unchimiu conduce un Volvo din 98 si are decat 1.5 milioane de kilometri dar taxiu ala?) si e TIR
Cine stie ce era cu masina aia, era in RO de ceva timp, acte pe bg... Oricum, a primit alt motor din dezmembrari si la scurt timp a vandut-o