| Ro731 a întrebat:

Vin aici în necunoștință de cauză și aș vrea să vă întreb dacă merită un Stage1 la un Volkswagen Golf 4 1.4 AXP? Ideea este că mașina e destul de leneșă la cei 75 de cai ai ei, ținând cont că în CIV îmi scrie că are 1380 de kg goală. Ați putea să-mi specificați cam cât ar fi creșterea de putere?

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Probabil așa o fi dar in cazul tau câștigi 7cp. Nu cred ca merită investiția. Am avut si eu golf 1.4 si dupa mine e mai potrivit motorul pentru Polo. După mine ar fi o idee sa il vinzi si sa strângi de ceva mai puternic. Sau măcar tot 1.4 dar mai usor gen polo 4.

3 răspunsuri:
| ClaudiuM1997 a răspuns:

7 cai putere si 12NM. Stage 1 la motoarele aspirate nu prea face mare lucru. pe langa asta, din cate stiu 1.4 16v nu e chiar cel mai reusit motor de la VW, deci as evita sa pun stres in plus pe el cu un stage 1. Daca vrei cai in plus, personal las vinde si as lua un golf 1.6 MPI sau alta masina.

| Simpatic a răspuns (pentru ClaudiuM1997):

In general si la masina de fata asa este, dar exista un model de masina pe benzina motor aspirat care are un castig de aproape 40 de CP din stage 1, este singura din lume care merge resoftat precum o masina turbo, e vorba de modelul 3 de la mazda anii 2014-2019 generatia skyactiv-g.

| Simpatic a răspuns (pentru ClaudiuM1997):

Nu am vw golf, urasc toate cotinetele VW, doar honda, mazda si nissan amwinking
ce am declarat mai sus este un fapt real pe testate nu pe auzitewinking faptul ca exista si motoare atat de puternice care din punct de vedere al randamentului se comporta ca un motor diesel.
G120 are in realitate 135 CP (nu 120 cat zice producatorul in talon si acte) duce lejer 200 de CP cu mici modificari cum sunt axele cu came, iar din soft 175 CP fata de 135 sau 120 cat zice producatorul.
Eu am acelasi motor si anume G165 cu 165 CP care culmea merge dusa tot in 180 cp ca si varianta detunata la 120 cp laughing