Degeaba spunem noi ca se poate sau nu, oricum vei avea nevoie de un electronist auto, care sa-ti faca modificarea. Daca eu spun ca se poate, dar el nu stie sau nu considera ca se poate, nu face :))
Deci, trebuie sa cauti direct persoana care stie si poate sa o faca.
https://www.olx.ro/......hJOUX.html
Mi am luat un tester VCDS (chinezarie, nu original) si multe chestii nu puteam sa ii pun comparativ cu varianta facelift. Prima data m-am gandit ca testerul ii de vina...
Am vazut functia si pe VAG-uri din generatia 2000-2005, dar nu stiu ce anume sta la baza acelei functii.
Eu de exemplu ar trebui sa schimb ceasurile (la Opel), ca doar anumite variante au acel needle sweep (OPC scan ii zic unii).
Poate si la tine ar trebui sa treci la ceasuri de Octavia 2 facelift, ca apoi sa le poti activa din VCDS. Eventual treci si la computerul de bord mare, ceea ce nu stiu daca este plug&play, sau iti mai trebuie ceva codari si componente.
La unele VAG-uri ai si imobilizatorul in ceasuri, ceea ce le face mai greu de imperecheat.
Ca o paranteza, mi-am amintit de "needle sweep" la Ford Focus mk1: nu exista functia de activat/dezactivat, insa exista o defectiune care "activa" acel sweep. La unele masini se puneau indicatoarele de combustibil si temperatura pe mijloc, cand luai contactul, iar la punerea contactului, isi faceau calibrarea (needle sweep). La baza erau niste contacte dezlipite de pe placa, dar simptomele erau chiar placute ochiului
Pe viitor probabil am sa imi pun ceasuri de facelift si ma gandesc ca ar trebui sa mearga
anonim_4396 întreabă:
Luci88 întreabă: