Ambele testere dau codul si o mica descriere.
Daca ai masina vag,vag-comul face multe functii in plus chiar daca nu sunt foarte importante.
Delphi face functiile de baza,rescriere injectoare, resetare lumina de service, stergere erori, activare pompa combustibil, etc
aerisire frane, la toate marcile auto.
Le am pe amandoua, chinezarii bineinteles.
Delphi este clar construit mai bine si este universal.
Face aproximativ aceleasi functii unele mult mai safe si mai rapid, chiar la masini vag.
Și îți arată doar codurile de eroare sau scrie exact ce este?
Poți activa și funcții cum ar fi ridicarea geamurilor din cheie și de-astea?
Mulțumesc!
Aceste DS150e sub 1000 de lei, sunt doar niste replici chinezesti. La origine, testerul ala este foarte bun, dar chinezariile nu vor acoperi decat vreo 40% din posibilitatile testerului original.
Eu am un chinezesc, fac treaba cu el, dar are momente in care nu ma ajuta cu nimic, cum ar fi la masinile din grupul Fiat, Opelurile cu CAN, parametrii motoarelor VAG.
Pentru VAG e mai bun un VCDS decat o replica DS150e, dar daca ai mai multe masini, imitatia Delphi e mai utila.
Pentru mecanici, cele mai folosite sunt acum Launch si Autel.
Daca vrei sa faci treaba de profesionist, iei testere profesionale pentru fiecare grup de producatori, cum ar fi Tech 2 la GM (Opel), Star la Mercedes, etc.