Pai nu mai bine te sfatuiesti direct cu cei de la serviceul la care mergi sa iti modifici masina?
stiu de asemenea, ca exista unii care fac doar stage-uri cum sunt 'profesionistii" de la tcm, dar sunt si serviceuri serioase care fac cu adevarat tuning masinilor adica atat "hardware" cat si software (chiptuning)
in fine daca alti useri au si recomandari in acest caz nu-i retine nimeni din a interveni
succes
Nu ai pentru ce!
ma bucur ca nu esti fitosul care am fost eu in trecut cand schimbam masinile pentru simplul fapt ca ma plictiseam de ele, in fond am pierdut bani daca stau sa ma gandesc!
apropo de fordul tau de care esti multumit, am vazut asta cu ocazia altei intrebari de pe TPU! daca imi permiti, raportat la masina ta, eu de exemplu as investi in lucrurile de baza, in 'mentenanata generala' si nu l-as tuna neaparat ci as schimba tot ce este necesar ca el sa fie in stare cat mai buna!
succes
Înainte să pui ceva undeva trebuie să te asiguri că ai locul necesar. Măsori locul unde e vechiul intercooler, măsori tubulatura, eventual cauți alt loc unde ar putea să încapă și apoi alegi un intercooler care se potrivește la conexiuni și
dimensiuni.
Stage 1 inseamna configuratie 100% stock, doar marire parametri.
Ceea ce zici tu este stage 2.
Intercooler alegi in functie de spatiul disponibil acolo unde vrei sa il pui, diametru traseu si eventual prinderi. Tu n-ai zis nici generatia de Focus, nici motorizarea.
Turbina de ce sa o schimbi? Ce target de putere ai? Daca detii motorizarea TDDI, injectia limiteaza puterea undeva pe la 145cp maxim, valoare la care nu ai nevoie de turbina noua, poate doar de intercooler. Peste 145cp nu este capabila pompa, este tehnica prea rudimentara pentru asa ceva. Ea se misca bine undeva pana in 120cp.