O sa fiu sincer cu tine, E46 este o masina fiabila, dar sub sigla BMW, tot un BMW este, o masina premium chit ca este de acum 20 de ani, deci costurile si complicatiile is pe masura. Unitatile diesel de 2 litri sunt fiabile, in special cea de 136 cai, problemele in general nu sunt la motor, ci la caroserie sunt masini care au o varsta, deci te poti astepta la rugina, piesele sunt relativ ieftine pentru acest model, dar tinand cont ca a devenit o masina de duzina majoritatea sunt abuzate in vest, pe cele aflate la vanzare in tara nici nu merita sa le consideri pentru ca sunt rupte. Cel mai recomandat ar fi sa pleci personal sa iti cauti masina afara, iar un BMW de genul intretinut cum trebuie ar trebui sa arunci minim 1500 euro, cele la 650-700 euro sunt fix epavele care ajung la noi cu km dati inapoi. Cele pe benzina nu merita achizionate din niciun punct de vedere, pentru ca nu se impaca cu benzina E10 ( etanol 10% ) si vei avea un consum halucinant de mare. Masinile de genul sunt o mare loterie, asa ca trebuie sa analizezi bine, ce iti este util tie, ca te poti orienta usor spre alte marci cu care te poti distra Honda, Toyota, fara sa faci paguba financiara
Nu stiu cat te va ajuta, dar pot sa ti spun ca modelele 330d(din 1999 pana in 2005) au fost dotate cu motoare foarte bune si foarte puternice.
Ia un Logan sau un Polo nu o rabla pentru care probabil nici nu mai sunt piede de schimb.
Si loganu e o rabla , si na stiu ce o sa-mi zici mai bine dai 10k pe un logan nou decat sa iei o tigaie da adevarat dar totusi suntem in 2022 daca ai un logan nu combini nimic si in al doilea rand e o masina proasta la 10k de euro te astepti sa prinda si ea ceva viteza e chiar foarte lenta nu mai zic ca are geamuri manuale la pretul ala mancati-as ar trebui sa ai electric.
Fiabilitate si cu BMW din 2000 s-au despartit de mult.
Masina pe care ti-o doresti tu e material de restaurat, nu de cumparat impecabila sub 5000e si condus cativa ani fara griji si investitii.
E cocalaro-mobilul care a servit timp de 20 de ani cei mai naspa oameni din tarile 'balcanice', fara a primi revizii si reparatii la timp. Acum e in cea mai proasta forma posibila, pentru ca pe langa lipsa de intretinere, a vazut si 'drifturi' cu anvelope SH in parcarea de la Kaufland, cu motorina de 20 de lei.
Uita-te bine la jocuri in suspensie, linie caroserie, felul in care merge (drept sau in toate directiile), pompa de injectie (presupunand ca vrei M320d ca toti bajetsii pasionats de BaMaWezi) sa fie reconditionata bine sau neumblata.
Pompa aia de injectie e buba lor, una reconditionata prost da fum si/sau te lasa in drum, una nereconditionata urmeaza sa te lase, iar una reconditionata corect costa peste 1000 euro si vine doar cu masinile din alte tari, ca in Romania n-ai nici mecanic capabil sa o monteze, nici "pasionat" pregatit sa-i dubleze valoarea.