Glumeai tu, dar Spring nu e o gluma.
Pacat ca n-au un model hibrid.
Am avut cateva contacte cu 1.4 TSI de prima generatie (alea blamate de multi), si pot spune ca sunt decente, chiar usor de intretinut. Distributia trebuie sa fie de calitate, Ina ar fi recomandata, in rest sunt probleme minime, are pompa secundara de racire care pica din cand in cand, in rest merge ok, duce destul de multi kilometri. De prin 2016 este generatia 2, mi se pare ca au trecut la curea, si unele sunt foarte ok, altele insa au doua sisteme de injectie, si tot au probleme cu depunerile, mai ales daca se merge pe recomandarea sinucigasa a reprezentantelor, si se face revizia la 20.000 sau chiar 30. 000km, in loc de 10.000.
Nu stiu despre ce motoare vorbesti in rest, daca te intereseaza 2.0 hdi/TDCI (facut de Peugeot/Citroen si folosit de Ford), ala este foarte ok, fiabil si placut la drum.
Pe mondeo e 2.0 Benzina și pe peugeot 508 e 2.0 diesel, ambele sunt hybrid. Dacă zici ca pe jetta acel 1.4 tsi e fiabil 99% șanse să iau o jetta pentru că e puțin mai sportivă și sigur sunt mecanici pentru ea.
Totuși, am văzut că au mulți km, nu știu cu ce garanție iau, ca având turbina, dsg, motor electric, baterie, șamd frica e mare dar până la urmă n-am cum sa știu cum va fi fără să o dețin.
Si eu caut una hibrid, doar petru taxe.Una cu motor pe benzina de 3000cm si sa aiba ceva electric mititel pe undeva, chiar nu ma intereseaza unde.In loc de 2200 lei pe an platesc 200.
Fugi de masinile cu motor de ascutiroare.