La benzina si scanteie sunt doua reglaje care fac diferenta intre bujie uda, sau motor pornit.
In cazul benzinei e raportul de amestec cu aer, in cazul scanteiei este avansul.
Avans probabil nu poti regla, daca ai modul CDI, asa ca mai conteaza doar sa fie scanteia buna, alb-albastruie, nu galbena, apoi treci la alimentarea cu benzina... Unde trebuie meserie, ca sa faci ceva. Daca se uda bujia, cauta reglajele pe internet, si vezi cum poti reduce cantitatea de benzina pe care o elibereaza carburatorul.
Daca bujia nu e uda... mergi la un mecanic.
Oricum, la carburator daca te bagi ca amator, s-ar putea sa te refuze si mecanicii pe urma, trebuie ureche foarte buna ca sa faci ceva, iar un motor care nu porneste este o pierdere mare de timp, daca e dereglat carburatorul de cineva, ori de accident.
M am gândit la asta, compresie am observat ca are, i-am schimbat si bujia, îmi era sa nu aibă probleme cu segmenții
Te-ai pus sa-l repari, dar tu nu stii mecanica. Dragut.
Ia pe rand cele 3 elemente importante:
1. benzina
2. scanteie
3. compresie
Una din ele probabil lipseste.
Având in vedere ca acum câțiva ani i-am schimbat motorul cu tutoriale de pe Youtube si a mers, cred ca s-a lipit ceva din bazele mecanicii si de mine)
Benzina are, compresie face, scanteia m-a si curentat, dar acum habar n am unde e problema, îți dau putina dreptate la partea cu mecanica
Într-adevăr, bujia se uda, șocuri nu a avut, la răsturnare, mersi mult de răspunsuri!