Scăpa cât mai repede de ea ca nu are niciun rost sa bagi bani într o mașină atât de veche dacă nu cumva ești un pasionat de marca și vrei sa o restaurezi complet
Nu vă cunosc orașul, dar știu că există o asociație a automobilelor de epocă, cluburi ai pasionaților de Cielo. Sfatul meu este să încercați să găsiți un pasionat de Cielo. Ar fi păcat să dispară acest model de pe drumurile patriei.
Oricum, mi se pare că și-au cam bătut joc cei de la service, iar cu aerul condiționat, nu cred că e apocalipsa după cum au declarat cei de la service!
Acum, dumneavoastră alegeți, dar priviți la ce valoare au ajuns vechile Dacia 1100, 1300, moștenite, bine îngrijite, care aveau mult mai multe probleme, inclusiv cu rugina.
Iar, ca să înțelegi că și-au bătut joc de dumnevoastră, modelele Cielo au fost produse în Coreea de Sud, de firma Daewoo, după o licență Opel, a modelului Kadett E, produs între anii 1985-1986. Deci, anumite elemente de sub caroserie, motor, aer condiționat, pot fi folosite de la modelul geamăn Kadett.
Succes!
Nu stiu ce sa zic…...asta e Cielo Made in Ro, exemplare care au avut tabla extrem de proasta si multe alte minusuri fata de cele produse in vremea de glorie a modelului. Oricum majoritatea sunt intr-o stare jalnica, deci nu stiu ce sanse am sa gasesc ceva de la alte masini, in special de la Kadett E, care e o raritate
E mași a dumneavoastră, deci decizia vă aparține.
Dumneavoastră decideți, dar repet, căutați un club al celor pasionați de Cielo și cineva îl va salva.
Marca și modele Dacia din anii de început al firmei sunt extrem de căutate, apreciate.
Așa va fi și cu Cielo, doar că nu a venit timpul.
123coco întreabă: