Sub capacul de la transmisie, si cel mai probabil nu e ambreajul, cel mai probabil este cureaua uzata.
Da jos capacul transmisiei si uitate pe acolo sa vezi care e situatia.
Nu cred ca are cureaua. dar o sa il desfac sa vad din ce cauza merge asa. trebuie sa il turez tare ca sa abia poti pleca pe locul drept
Cureaua cand este uzata se ingusteaza si nu mai urca in pozitia maxima pe fulii, de aceea se tureaza prea greu, sau eventual rolele pot fi uzate.
Ok, nu e motorul la care ma asteptam eu.
Probabil l-am confundat cu motorul de 50cmc.
Ambreajul ar trebui sa fie sub capacul din partea stanga.
Uite aici un clip, poate te ajuta https://www.youtube.com/watch?v=u24T6Hz-uY4
E bun asa pentru habar. reglaj pentru carburator la amestec si relanti sti ceva?
Pentru reglajul aerului:inchide surubul de tot, si dupa deschidel 2 ture jumatate.
Reglajul avansului: cu motorul incalzit si pornit, il reglezi in asa fel incat sa functioneze rotund, sa nu fie nici prea turat nici prea slab.
O sa incerc. daca nu ma descurc cu ceva, o sa te mai intreb. mersi