Ca incepator cel mai simplu este sa faci in felul urmator. Ti ambreajul calcat blana, bagi a 1-a, cu frana calcata bine inteles si apoi dai drumu la ambreaj si pana sa il eliberezi complet lasi frana si calci acceleratia.
Alta varianta ar fi cu frana de mana, sa ti acceleratia calcata foarte putin cat sa se auda motorul turat adica sa fie pe la 700-800 de ture si dai drumu la ambreaj cu masina bagata in viteza 1 bine inteles si in timp ce dai drumu la ambreaj lasi frana de mana si pleaca.
Astea sunt singurele metode care merita incercate!
E mai fragil ambreajul la benzina decat cel diesel dar si la benzina iti pleaca ridicand piciorul de pe ambreaj numai ca trebuie sa-l ridici mai cu atentie
Tine piciorul apasat pe ambreiaj
apasa odata acceleratia 20%
ia usor piciorul de pe ambreiaj
continua cu o apasare usoara a acceleratiei
daca incepe sa trepideze, forteaza apasarea acceleratie cu o viteza mai mare
Apesi mai mult pe acc ca la diesel si trebuie sa stii unde tine ambreiajul ca sa stii cand pleaca