| Levi123 a întrebat:

Salutare,am obervat ca la masina, pe la viteza de 140 la ora,vibreaza rau volanu,le simt și in scaun,am pus cauciucuri noi in fata iar pe cele din fata in spate,se vede o diferenta ca sunt uzate cele din spate, poate fi asta problema?

14 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Dar unde sofezi tu cu 140km/ora?
In Romania viteza maxima este 130 pe autostrada!
Vrei sa zbori sau sa omori pe cineva?

| Levi123 explică (pentru Violleta2022):

Haha,i-am facut un test sa vad ce poate happy

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sau nu sunt rotile echilibrate

| Levi123 explică (pentru suntserios):

Sincer nu stiu, am cumparat la mana doua masina

| suntserios a răspuns (pentru Levi123):

Pai mergi si le echilibreaza. E cel mai simplu lucru pe care il poti face.

| mihai69 a răspuns:

1. Viteza maximă pe autostradă e 130 km/h
2. Vibrațiile în volan sunt de la roți neechilibrate, dar posibil și de la o punte spate cu suspensie tip bară de torsiune care nu a fost întreținută corect. Probabil de aia ți s-a spus că trebuie schimbată. Vestea bună este că se pot recondiționa. La o fracțiune de preț față de una nouă.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

In prima faza, anvelopele sau jantele produc vibratiile.
Insa asta nu se intampla din senin, trebuie ori sa fie anvelope foarte proaste, ori sa fi lovit rotile puternic, si sa fi indoit eventual si ceva de la suspensie.
Mergi la un service cu stand de geometrie si vezi ce abateri ai, si daca se pot corecta. S-ar putea sa ai rotile incrucisate, lucru care duce la uzura rapida a anvelopelor si vibratii mari la viteza.
Presupun ca ai echilibrat anvelopele noi de pe fata.

| KovacsB a răspuns:

Eu am fost la un service AD garage renumit si le-am zis ca la 140-150 la o Octavia 4x4 imi joaca spatele.
A iesit dintr-o groapa un mujist mic cu ochelari si mi-a zis ca viteza legala este 130 km /h
Imi venea sa-i arunc cu ceva in capul ala mic. rolling on the floor
Am fost dupa aceea la un service de cartier si in 30 de minute aveam masina ok, erau doua bucse de pe puntea spate.

| adryang78 a răspuns:

Ești sigur că roțile sunt echilibrate? N-ar fi rău să verifici și bara de direcție, bieletele, brațele, chiar și cauciucurile - uneori, dacă sunt mai vechi, apar mici umflături. Unghiul de fugă este și el important, altfel ți se tocesc pe o parte și duc la aceleași simptome, cu timpul.

| Levi123 explică (pentru adryang78):

Da pai alea din spate pe interior se tocesc, am fost la servis si mi-a zis ca toata puntea spate de schimbat, dar eu nu cred ca trebuie toata.

| adryang78 a răspuns (pentru Levi123):

Ce mașină ai? Puntea se aude troncănind când treci peste denivelări?

| Levi123 explică (pentru adryang78):

Vw jetta, se aude un zgomot da

| adryang78 a răspuns (pentru Levi123):

La Vw nu știu cum este, dacă are aceeași problemă ca un Peugeot, atunci, da, trebuie schimbată cu totul. La Peugeot e cunoscută problema asta cu punțile spate.

| GligoresiLaruca a răspuns:

Eu echilibrez rotile la fiecare 15-20.000 km, la un tip de treaba care verifica si jantele daca au cea mai mica problema, posibil sa ai o janta stramba sa ti-au sarit plumbii de echilibrare.