Dupa simptome, e o problema pe partea de aer. Probabil clapeta de aer nu este calibrata, sau vreun senzor de temperatura bate campii.
Bobina de inductie nu are treaba cu pornirea. Bujiile ar avea, daca sunt de cod gresit sau au ceva vechime/depuneri. Sau uneori pur si simplu nu se "pupa" cu motorul.
La un set de bujii bune te opresti dupa ce incerci vreo 3 seturi diferite.
#viatacubenzinar
Mie imi facea asa cand a fost frigul ala mare prin ianuarie, si a fost bateria de vina ( principal), dar mai am de ajuns la mecanic sa vada si cum sta cu electromotorul, fiindca el era al 2lea pe lista, daca nu mergea sa pornesc cand schimbam bateria. Deci vezi partea electrica cum este, sau daca ai rezistente arse, sanatatea bateriei cum este.
Sanatatea bateriei este de 93% are 1 an si 2 luni cam asa, iar electromotorul merge,sa vad ce rezolv,pe ytb si etc am vazut cauzele,dar sunt mai multe,am citit si de calculatorul masini daca e ceva defectiune la el nu mai da semnale cum trebuie si nu se sincronizeaza, ori clapeta de acceleratie, ori N-cauze. E pe partea de alimentare cred, ori ceva senzor, teoretic suna simplu, practica ii omoara si pe mecanici care sunt doar sa ia lucrari, stie nu stie, zice ca se baga si dupa sa incerci nu stiu ce...si tot asa, nu mai exista in ziua de azi mecanici buni.
A gasit senzorul de racire temperatura motor la antigel defect ii arata 63 de grade si era motorul rece, avea presiune, am comandat un senzor 40 de lei si am desfacut in curte bateria sa am acces la el, l-am scos si sta doar asa sa nu curga antigelul pana vine senzorul, am scos chestia aia opritor de plastic in forma de U.