Depinde si de ce optiuni are, personal mi-se pare cam mult, dar daca masina e in regula, inmatriculata cu taxa platita, ar merita banii.
E intr-adevar multisor, dar unele masini "atat costa". De exemplu, pe un prieten l-a costat in jur de 3200e un Focus 1.8 TDDI din 2002, adica masina, inmatriculare, ceva 'accesorii' normale (jante, folie omologata, mod LED, sistem audio) si intretinerea, apoi l-a vandut in jur de 3000e, desi se gaseau si la 2000e masini asemanatoare. Deosebirea dintre una oarecare la pretul pietii (~2200e) si a lui, ar fi cam urmatoarele:
-consumabile schimbate pe bune
-ac functional
-foarte curata
-doua seturi de roti, etc.
Nu am studiat piata pentru A4, stiu ca au pret mare, dar stiu ca un Passat din aceeasi perioada (care are aceeasi mecanica), e in jur de 2500e.
Eu zic ca poti da atat pe masina asta, daca omul e de incredere, si masina are taxa nerecuperata.
Masina are taxa nerecuperata si am zis ca decat sa cumpar o masina cu 2000 de euro si sa bag bani in ea si sa stau cu ea pe la potcovari mai bine o iau mai scumpa si deja cu toate chestiile facute, proprietarul are vreo 28, 29 de ani, a zis ca o vinde pentru ca vrea sa se faca taxi si vrea masina cu motor mic si consum mic pentru oras, Masina are 240.000 de km acum nu stiu daca sunt originali sau nu