| Florin2020 a întrebat:

Am un Mercedes E250, 2.1 204cp, 2009.
Problemă: Mi s-a oprit motorul pe autostradă, nu a mai pornit, motorul se învârte-a odată si atât. Am fost tractat la service, pe 2 testere nu au găsit nici o eroare. Mi s-a spus că ar fi volanta ( volanta e pe ducă oricum), a doua variantă au spus ca s-au blocat cuzinetii cu arborele cotit( vibrochenul)... a doua zi am hotărât să iau mașina de acolo și surpriză, masina a pornit, nu stiu ce i-a făcut! Eu au zis ca au învârtit motorul dimineata la rece si l-au deblocat ( greu de crezut). Altii zic că ar fi o problemă frecventa la mercedes, ceva senzor cu masa pe cutie. Mentionez ca Distribuția a fost schimbată in iunie tot la service-ul ăsta! S-a confruntat cineva cu problema asta? Mulțumesc

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Senzorul de la volanta e foarte important in functionarea motorului, fara el nu porneste. Daca se spune ca sunt probleme cu acei senzori la motorizarea asta, schimba-l chiar si cu unul aftermarket (dar verificat), si probabil vei rezolva problema.
Daca era motorul blocat, cand incercai sa pornesti se auzea doar un "clic" de la bendix, nu se rotea deloc. Iar un motor care ajunge sa se gripeze, in toate cazurile apare un bec rosu, ori de presiune ulei scazuta, ori de supraincalzire. In majoritatea cazurilor, chiar amandoua, pentru ca un motor gripat merge foarte frecat in ultimele minute "de viata", drept urmare caldura generata este enorma, antigelul trece de 130 de grade urgent.
Plus ca problemele la cuzineti se manifesta zgomotos.

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Initial, masinile au fost pornite tot prin invartirea motorului, cu manivela. happy
Probabil si modelul tau a mostenit acest mic "amanunt" prin ADN-ul tehnologic. laughing

| costiceacristian200 a răspuns:

Nu sa confruntat nimeni cu această problemă!