1. De unde stii ca sunt "dusi" segmentii de ungere? Aia sunt doar niste arculete care plimba uleiul pe piston, nu prea se duc inaintea celor de compresie.
2. Segmentii se monteaza la cota standard, daca nu se intervine asupra cilindrilor, iar la masuratori ies ok. Se monteaza cota R1 doar cand se honuiesc cilindrii.
3. Daca ai compresia buna dar totusi consum de ulei, cu siguranta ai uzura mare la ghidurile supapelor. Le schimbi doar pe alea, ca e simplu, si vei vedea ca motorul se va comporta mult mai ok.
In motor umbli doar cand ai batai, gaze in carter sau compresie scazuta. In cazul consumului de ulei, la motoarele pe benzina aspirate, principala cauza e uzura de la ghidurile/semeringurile supapelor.
Motorul este 1.6 fsi BAD golf 4. Gasest la bujii si pe pipa la bobine ulei foarte des cum curat cum gases iar si la pornire palpaie pana se incalzeste si mereu la pornire face asta, dpa ve se incalzeste merge frumos motorul, in viteza constanta la 80, 90... Cand merg constant da cate un sut si cu uleiul, o sa schimb garniturile la supape...