1.7 TD, 1.7 DTI, 1.7 CDTI.
3 motoare diferite.
TD am eu, mi-a galopat de la avans necorespunzator, scurgeri la pompa si bujii incandescente arse.
DTI deja are injectie directa si calculator, deci pot fi alte probleme.
CDTI e din alta lume, are pompa de inalta, care nu mai are atatea roluri ca si cea rotativa de injectie.
Spune ce motor ai, pentru niste sfaturi mai putin generale.
Senzorul de presiune de pe pompa nu prea ar fi de neglijat.
Daca ai DTI/TD, problema ar putea fi din reglajul avansului si/sau al debitului. Eu mi le reglez singur, mai bine decat "meseriasii" care lucreaza dupa ureche, pentru ca o fac pe drum, cu motorul la 90 de grade, nu in atelier, pe loc.
Daca reglajele sunt ok, atunci ai injectoarele "duse", si trebuie reconditionate, sau daca si ele sunt bune, atunci probabil trebuie schimbate supapele si rectificata chiuloasa.
Sper ca nu se manifesta doar la rece problema, altfel am vorbit degeaba, si trebuie doar sa-ti inlocuiesti bujiile incandescente, ori sa o duci la electrician, sa vada daca functioneaza cum trebuie.
La TD, de exemplu, bujiile functioneaza o buna perioada dupa ce ai pornit deja motorul, chiar daca becul lor s-a stins.
Nla fel se manifesta si la cald motorul este 1.7 DTI intr-adevar cred ca am un injector înfundat si o bujie arsa dar nu cred ca asta e problema oricum mersi pentru raspuns imi este de ajutor
La DTI nu se simt bujiile arse atat de tare, dar injectorul ar putea fi cauza.
Te sfatuiesc sa cauti un atelier de injectii mecanice (rotative), care sa-ti reconditioneze cel putin injectoarele (duze noi si recalibrare).
E destul de ieftina treaba, la mine de exemplu e sub 20 de lei o duza de injector, iar reconditionarea se face in 2-3 ore, cel mult.