Nu sunt sigur in ceea ce priveste valoarea la care ar trebui sa functioneze EGR-ul insa ca modalitati de curatare, trebuie musai sa-l dai jos. Il demontezi si cu benzina il speli in locurile accesibile. Torni benzina si inlauntrul lui ca sa se inmoaie mazga depusa. Apoi cu spray de curatare il cureti bine. Ai grija ca in timpul demontarii sa nu-ti cada mizerie in admisie. Daca iti cade doar mazga si nu e multa nu are nimic, dupa pornire il turezi mai mult in blana si il arde dar sa nu-ti intre multa mizerie ca o patesti cu motorul. Ideal ar fi sa nu-ti cada nimic in admisie, deci ai grija. Cat priveste pornirea sa stii ca nu de la EGR i se trage. Eu aveam un A4 din 2004 si nu mai tragea tare cum mergea el. Am desfacut EGR-ul si intr-adevar era imbacsit cu mazga in interior. L-am curatat si pe urma mergea STAS. Sfaturile astea mi le-a dat un mecanic la care am lucrat intr-un timp. Cumpara un spray pentru curatat contacte si ia la rand toate mufele de sub capota, le desfaci, dai cu spray, lasi 1 minut sa se usuce si mufezi la loc. Daca este EGR-ul infundat, numai porneste deloc, daca este aproape infundat nu-ti mai trage normal, tu zici ca merge rotund deci banuiesc ca trage normal din moment ce nu ai specificat ca ai avea probleme cu ea in trafic. Cumnatul meu a patit-o cu un Ibiza din 2004. Punea contactul, pornea pentru 1-2 secunde si se oprea, pornea la 4-5 incercari in zilele bune. La el a fost din contact, cheia nu mai facea contcat bine. Acolo la volan ea are un senzir care citeste cheia, ala facea figuri, nu cheia propriu-zisa facea figuri ci senzorul care citea cheia, din consola de la volan, care culmea nu se poate cumpara separat. A trebuit sa cumpere toata consola cu tot cu intreupatoarele pentru semnalizare si stergatoare. Cateodata sunt asa de satul de astea straine. La Dacie o faceam ieftin si stiam ce are la sigur mereu cand nu pornea. La astea pana le afli buba se invart pe langa ele 5 mecanici. Sper sa-i dai de cap, eu cam cu atat te pot ajuta. Bafta.
Mersi frumos pentru informatii! In timpu mersului nu am probleme, masina trage.Problema este doar la pornire. Porneste 1 secunda 2 dupa care moare.Naiba mai stie cu astea straine.
Tot mai mult tind sa cred ca este de la vreun contact. Mereu iti face figura asta sau? Ibiza ala pornea la rece, cum se incalzea (cred ca se dilata plasticul ala pe acolo)nu mai vroia. Din cate incercari o ia? Mai verifica o chestie: senzorul de la apa, pe undeva pe la motor are un senzor care functioneaza ca un termostat la Dacia. Cand apa se incalzeste, da comanda sa porneasca ventilatorul. Daca ala nu functioneaza cum trebuie, motorul nu mai porneste dar din motive de siguranta computerul taie alimentarea pentru a evita supraincalzirea. Incearca variantele astea mai ieftine inainte de a te apuca de investitii. Ibiza ala initial senzorul l-a avut stricat, dar la cald motorul nu mai pornea deloc. Dupa ce l-am schimbat a mers o vreme si a inceput sa faca figuri. Noi credeam ca tot senzorul ala este dar a fost cel de la cheie.
Aceasta chestie nu se intampla foarte des.Adica sunt zile cand merg si nu face deloc figuri la pornire, dar sunt perioade in care imi face figura de 2 3 ori pe zi.
Incearca o perioada de proba sa lucrezi cu cheia de rezerva e posibil sa fie cum a spus antevorbitorul bucsa antidemaraj sau cititorul din cheie cat despre egr la valorile alea porneste oricand dar nu mai trage in forta!
Transilvania22 întreabă:
Dimitriu_Sorin_Marian_1980 întreabă:
Lubeniță38900 întreabă: