| Levington a întrebat:

Salutare! Aseara mergeam linistit cu vreo 80 km/h si vad ca urca apa masina "grav" spre 120 de grade! Trag pe dreapta, coboara la 90 si ramane acolo! o opresc, urca la 90, plec cu ea de pe loc si ramane la 90. Ajung acasa, o las sa se racearca, verific antigel, e la limita, nu are presiune, uleiul la fel. Cam ce ar putea sa fie? Prima data m-am gandit la un termostat defect!
P.S. Am antigel facut normal 1:1 si are vreo 15 mii de km de cand l-am schimbat!

9 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

O fi avut vreo supărare de moment (termostatul)

| adryang78 a răspuns:

Posibil să nu fi decuplat termostatul. Totuși, e de urmărit, dacă se mai întâmplă înlocuiește termostatul și trage nădejde să fie numai asta. Dacă e garnitura de chiulasă, se lasă cu cheltuieli mai mari.

| Freya1 a răspuns:

Încerci sa schimbi termostatul și în cel mai rău caz, dacă nu se schimba nimic, atunci e chiuloasa.

| Frank51 a răspuns:

Prea puține detalii. De regula poate fi pompa sau termostatul.

| Levington explică (pentru Frank51):

Ce detalii mai trebuie?

| Frank51 a răspuns (pentru Levington):

În cât timp s-a racit lichidul de răcire că doar nu a trecut instant de la 120 la 90.
Ce reprezintă pentru tine "e la limita, nu are presiune, uleiul la fel. "?

Cum ai reușit să verifici presiunea lichidului de răcire și cea a uleiului?

| Levington explică (pentru Frank51):

Lichidul a scazut la 90 cum am scos-o din sarcina, adica am tras pe dreapta( masina fiind inca pornita) lichidul statea la 90! Antigelul si uleiul le-am verificat 3 ore mai tarziu si antigelul era intre minim si max, si uleiul la fel! Amandoua sunt ok!

| Frank51 a răspuns (pentru Levington):

A scăzut 30 de grade în câteva secunde, ai Bugatti? Sau vreun pagani?

| Levington explică (pentru Frank51):

Am Passerati b6, cod motor BMP de 2.0