| Gabor_Ionut_2000 a întrebat:

Salutare, dețin un golf 4 16v
De ceva timp deodată kilometrajul a luat-o de nebun, in sensul că atunci când aceleram acul scădea până la 0, după ce ridicam piciorul de pe accelerație acul își revenea la normal, nu m-a deranjat chiar așa tare până când acul nu s-a mai ridicat deloc și mai nou acum când accelerez mai tare acul la combustibil imi face aceeasi chestie, când accelerez imi scade de tot până se aprinde senzorul, după care creste la astarea lui inițiala, mă gândeam să cumpăr un alt bord, o fi ceva problemă la asta de il am eu, mașina are circa 243000 km, cod motor BCB, dacă aveți ceva soluții m-ați ajuta enorm, o zi frumoasă

4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu e nevoie sa cumperi tot bordul pentru 2 ceasuri, schimbi doar ceasurile cu problema, poti incerca cu 2 ceasuri bune de la dezmembrari, sa vezi daca face la fel!
Dupa principiul nu cumpar toata vaca pentru 1 kg de carne!
Succesuri tinere!

| Gabor_Ionut_2000 explică (pentru Simpatic):

Salut, multumesc de răspuns, încă o întrebare dacă nu deranjez, ceasurile trebuie să aibă același cod din câte am înțeles sau ar merge și cu altul cu modelul la mașină din același an și după ce iau ceasurile acelea trebuie să merg la cineva cu tester să mi le regleze sau nu știu, le pun direct, am auzit mai multe variante și nu știu de unde să incep și cum să fac, sunt paralel cu tot ce înseamnă mecanică laughing

| relian a răspuns:

Treb sa cumperi tot bordu, nu ai ce ceasuri ca cumperi separat, toate vin acolo prinse pe acel bord, is legate la aceiasi placa electronica.
Nu ceasurile is de vina ci electronica.

Daca pui alt bord, atunci va trebuie sa reprogramezi, nu va functiona alt bord, doar asa sa il schimbi tu.
Dar mai intii trebuie sa stii sigur ca bordul ala e de vina, sa nu ai alte probleme si sa te apuci sa schimbi asa piese dupa cum ti se pare tie.
Nu irosi banii aiurea, afla problema sa fii sigur, apoi cumperi ceva.

| Simpatic a răspuns (pentru Gabor_Ionut_2000):

Din ce stiu eu trebuiesc pentru modelul tau, de aceea te-am indrumat la dezmembrari, sunt sigur ca vei gasi destule golf 4 16V, de acolo ai un punct de plecare daca sunt ceasurile sau e altceva.

Dar inainte de asta vezi ce zice mecanicul de VAG happy, problemele astea pot fi si de la senzor precum cel de viteza, as pune o diagnoza pe masina sa vedem ce zice!
De ce nu trebuie sa schimbi ceasuri si senzori dupa ureche, pentru ca e ieftin sa faci o diagnoza si VCDS este accesibil oricarui service ce lucreaza cu audi, vw etc si acolo se vad sau se pot testa fel si fel de senzori alaturi de vizualizarea unor erori care pot indica cauza!
Deci diagnoza VCDS e ceea ce trebuie sa faci prima data.