Nu e bine deloc.
Roata cu uzura mai mica are aderenta mai mare, si strica echilibrul. Iti spun din proprie experienta, ca am avut masini care uzau cauciucurile neuniform. De la o vreme, cauciucul mai uzat o sa-ti patineze in gol, pentru ca e diferenta de aderenta. Mai ales daca vine inghetul, grupul diferential o sa trimita toata puterea rotii care se invarte mai usor.
O sa tremure directia cand mergi cu 140 km/h altii merg cu cauciucuri tocite pana la fund si nu patesc nimic, chiar daca pe ploaie le mai patineaza masina.
Normal e sa ai aceleasi cauciucuri cu acelasi profile si aceeasi uzura pe aceeasi axa
Sunt exact aceleasi anvelope, aceeasi uzura, aceleasi profile, doar gradul de uzura este diferit
'' aceeasi uzura'' doar gradul de uzura e diferit.Ne lamuresti?
Neatentie... chiar trebuia sa pui intrebarea asta?
Voiam sa fiu sigur
Având în vedere că singura legătură cu pământul între tine, maşina ta în mişcare (100 - 130 km/oră nu-i aşa?) sunt cei câţiva centimetri pătraţi de cauciuc, este recomandat să acorzi o atenţie deosebită cauciucurilor.
Acei câţiva centimetri pătraţi pot face diferenţa dintre viaţă şi moarte.
UnAltAnonimCelebru întreabă:
David24876 întreabă:
led889 întreabă: