Nu e bine deloc.
Roata cu uzura mai mica are aderenta mai mare, si strica echilibrul. Iti spun din proprie experienta, ca am avut masini care uzau cauciucurile neuniform. De la o vreme, cauciucul mai uzat o sa-ti patineze in gol, pentru ca e diferenta de aderenta. Mai ales daca vine inghetul, grupul diferential o sa trimita toata puterea rotii care se invarte mai usor.
Având în vedere că singura legătură cu pământul între tine, maşina ta în mişcare (100 - 130 km/oră nu-i aşa?) sunt cei câţiva centimetri pătraţi de cauciuc, este recomandat să acorzi o atenţie deosebită cauciucurilor.
Acei câţiva centimetri pătraţi pot face diferenţa dintre viaţă şi moarte.
Normal e sa ai aceleasi cauciucuri cu acelasi profile si aceeasi uzura pe aceeasi axa
Sunt exact aceleasi anvelope, aceeasi uzura, aceleasi profile, doar gradul de uzura este diferit
O sa tremure directia cand mergi cu 140 km/h altii merg cu cauciucuri tocite pana la fund si nu patesc nimic, chiar daca pe ploaie le mai patineaza masina.
'' aceeasi uzura'' doar gradul de uzura e diferit.Ne lamuresti?
UnAltAnonimCelebru întreabă:
David24876 întreabă:
led889 întreabă: