Dap
pai in principiu ar putea fi turbnina 90% zic eu ca asta este
Du-te la un mecanic sa o "testeze" adica sa o asculte
Turbina este setata sa porneasca cand masina trece undeva de 1800 si 2200 de ture. Difera de la masina la masina model la model
Problema asta am avut-o eu la masina de servici Mitsubishi Canter Fuso. Am inteles ca toate camioanele Canter facute nu mai retin in ce an aveau problema asta si nimeni nu stia exact care e cauza defectiunii. La fel si in cazul meu a schimbat EGR, turbine, computer de bord si tot degeaba
ce e drept, ajunsese sa cedeze mai greu. O puteam exploata maim mult pana sa mi se aprinda din nou Check Engine in bord si sa nu mai traga motorul.
O opream, stateam 2-3 minute si cand porneam mergea bine. Nu stiu nici acum care era problema, sper ca tu sa aflii.
Numai bine!
1. Mercedes C200 si motor de 2200? imposibil, mai departe mai mult ca sigur nu iti mai lucra turbo sau lucra da pana la o anumita turatie dupa asta nu mai face fata si rezolva problema cat de repede pentru ca la un prieten are Skoda Superb tot asa nu ii mai lucra peste 2500-3000 a mers cam o luna asa si turbo i-a bagat ulei pe admisie sa turat si a crapat blocu sau rupt bielele in concluzie investitie de 1800!
Motorina din ROMANIA verifica catalizatorul baga la un plin un aditiv de curatat instalatia
Debitmetru de aer este problema...am aceeasi problema.asta este problema acestor modele.eu l-am mai schimbat odata si m-a lasat iar
Si eu am la firma un Mitsubishi Canter Fuso si am avut aceeasi problema doar ca am rezolvat-o prin schimbarea a doua injectoare si apoi am schimbat supapa EGR si acum masina merge perfect.
La un 3C13 - 2008 am revizionat sistemul de injecție la Bosch Ploiesti si nimic.Tot așa se comporta. Mai rămâne sa verific in alta parte rampa de înalte. Debitoarei nou si degeaba, turbina OK.