Pai daca gasesti una din 2006 (mi se pare ultimul an de fabricatie) cred ca ar fi ok. Km cat mai putini. Piese se gasesc la preturi acceptabile. Motorul de 190 cred ca e mai complicat fiind facut impreuna cu cei de la yamaha cred. Are ceva sistem asemanator v-tec-ului de la honda.
Alexandre, toyota celica nu se mai fabrica de foarte multi ani, cine le mai are le vinde foarte ieftin, ca sa scape de ele, cat inca mia functioneaza, pentru ac nu se mai fabrica nici piese de schimb.
In afara de designul dragut pe care-l are, nu prea mai ai ce face cu ea.
Cumpara-ti ceva mai de actualitate, ceva care sa mai gasesti piese de schimb, daca tot bagi un ban in masina.
Nu te supara dar ce piesa pentru Ac nu se mai gaseste?
Ai 26000€? Iti zic masina buna la banii aia care te tine 20 de ani si mai mult daca stii so tratezi bine
Eu inteleg ca esti un tanar pasionat de masini de acestea cu potential de tuning, dar in ziua de azi baietii de bani gata numai pun pret pe vechiturile de alta data, acum la nissan GTR se pune kit de la ams, la lamborghini rusii au URUS, porchele acelea suparate vin cu preparari de genul hamann deci s-a ajuns la un nivel in care banii si grosolania sunt inaintea oricarui lucru bun.
O toyota celica are o caroserie vesnic tanara, dar sa nu uitam ca este o masina veche, pe principiul fostelor subaru impreza, mitshubishi eclipse, modelul vechi de supra...cum spuneam acestea printre care si cea adusa in discutie de tine sunt preferate de iubitorii de tuning clasic, pentru ca tuningul actual este facut de baietii de bani gata, sau de proxeneti, cei care nu inteleg nicidecum tuningul dar cumpara o masina preparata de agata sau monteaza kituri scumpe cum sunt cele de la LUMMA pentru masinile lor pentru a atrage.
Daca nu te deranjeaza materialismul si vrei o masina de zi cu zi dar in care sa fii gata oricand sa investesti atunci alege o celica, daca vrei o masina de zi cu zi in care sa nu investesti prea multi bani pe piese in general, alege o masina obisnuita de astea de care au toti meltenii ford focus, fiesta, vw passat, reanult megane etc
Sistem asemanator ca al V-tec-ului are si cel de 143 de cai si se numeste VVTI si la 192 VVTL-i
Nu stiam sigur de aceea nu am zis nimic de cel de 143. Mersi de explicatie.
Alecslisios întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: