| Pristine a întrebat:

Salutare, merita un golf 5 2.0 tdi de 170 cp? Care sunt problemele generale pe care le ati avut la motor (daca ati detinut un astfel de motor)?

6 răspunsuri:
| kalasnicov22 a răspuns:

Pe la 200.000 ar trebui inlocuite amortizoarele, pe la 250.000 incep problemele cu filtrul de particule, pe la 300.000 pica turbina, la 350.000 rulmentii fata.
Cand iti zice cineva ca masina are 140.000 si rulmenti fata noi ai inteles ideea.
Pe la 360.000 suportii de motor, asta daca nu ti-a facut deja span la pompa de inalta presiune.
\Cand gasesti oferte bune cel mai probabil au facut span le-au inlocuit in viteza pompa si injectoarele si le-au dat vant.
Sfat, cauta un benzinar.

| Pristine explică (pentru kalasnicov22):

Deci nu ar fi tocmai un motor fiabil. Multumesc de raspuns.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Poate ca merita, daca il iei sub 3000 de euro, si este in stare buna (adica trece prin ITP si controale RAR fara emotii).
Daca are rugina pe aripi, scapa fum si de cum deschizi usa vezi bordul galben, nu merita nici la 500 euro.
Problemele generale ale lui Golf 5 sunt rugina, electrica varza, si intretinerea foarte stufoasa a motoarelor, in special a dieselurilor PD.
Pe langa asta as adauga sentimentul de VW, care pe mine ma scarbea de pe vremea cand condusesem sub 10 masini in total. Carute, domne. Nici Dacia nu e atat de gretoasa. Cand virezi cu un Golf, zici ca tragi sania cu "gunoi" la coltul grajdului. Nu-s facute sa te simti bine in ele.

| Pristine explică (pentru NoTurbinaNoGood):

In ce sens e urat in viraje? Nu am experienta in condus cu foarte multe masini dar am condus in mare din vag si nu mi se pare nimic "gretos",servodirectie chiar lina,dar depinde despre ce este vorba.
Golful in cauza, cica ar fi intretinut, rugina mai deloc, cuplu bun, proprietarul nu a avut probleme mari cu el iar pretul este decent, ramane de vazut.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Pristine):

Intr-un Golf te lupti cu volanul, atat in intersectii, cat si in drumurile cu mai multe viraje. Nu au gandit deloc stabilitatea masinii, au amplasat rotile pentru a avea subansambluri usor de demontat in service, in detrimentul unei caroserii echilibrate si a unei experiente placute la volan.
Se pot observa de afara ecartamentul si ampatamentul inghesuite ale unui VAG de gama accesibila, fata de cele ale unor marci care s-au orientat mai mult pe placerea de a conduce.
La VAG stau rotile de pe fata foarte aproape de prag, pentru ca au un cadru motor facut pe jumatate, fata de alte marci. Totul pentru experienta mecanicului, ca scoate 3 suruburi si are toata mecanica jos. De aia le si lauda "mecanicii", si isi prind urechile in alte marci, reclamand ca "nu sunt bune".

| Pristine explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Sincer asta da, ca stabilitate cam varza, de multe ori mi s-a intamplat ca sa pun o frana destul de mare ca simteam ca ma rastorn cu polo ul in curbe.