Dupa ce porneste isi tine relantiul ok?
Daca are chiar si mici variatii ai putea sa incerci sa-i inlocuiesti supapa regulatoare de presiune a combustibilului.
http://www.piesedeauto.ro/......48664.html
Am dat una de exemplu.
le gasesti si la 50 de lei.
In general din vina lor pornirea devine greoaie si nu se vede pe tester.
Cand vreau sa o pornesc dimineata, dau cheie si vrea sa porneasca dar cedeaza si se opreste...la a 2 cheie porneste
-Bujii, fise, pompa benzina, filtre ( aer+benzina ) injectoare, compresie ( daca are multi km ).
Are 185000 km
Are 185.000 km
Consuma ceva ulei? Nu ai avut timp si ocazia sa determini. Se face de regula la un drum de macar 3-400 de km cu mare atentie la joja. Sau iti dai seama in rulaj mai mare in oras. Un meserias care desface bujiile citeste pe ele cum e motorul. Cam are rulaj, sunt motoare mici si obosesc mai usor. O compresie se verifica usor la un mecanic care are aparat - 10 min. E necesar pentru ca poate nu consuma ulei dar sunt supapele obosite.
Incearca sa pornesti cu pedala de acceleratie usor apasata sa vezi ce se intampla.
Nu consuma deloc ulei
E la fel....tot nu o i-a la prima cheie
Dupa ce porneste merge f bine i-am schimbat filtru aer si benzina si dimineata tot nu porneste la prima cheie.ce sa-i mai fac?
Verifica:
- bujiile incandescente (la rece porneste greu daca nu functioneaza bujiile, tinand cont ca nu este masina noua; are 13 ani vechime);
- injectoarele: daca motorina nu este injectata in cilindru sub forma de pulberi (vapori) atunci arderea este greoaie si scoate mai mult fum decat normal in functionare
- daca dupa pornirea si incalzirea motorului porneste tot greu atunci poate fi capul hidraulic de la pompa de injectie.
- in cazul in care in timpul mersului motorul merge sacadat, cu intreruperi de putere, atunci te poti concentra pe: injectoare, EGR, patrundere aer in circuitul de alimentare.
luciannicolae95wow întreabă: