Dupa ce porneste isi tine relantiul ok?
Daca are chiar si mici variatii ai putea sa incerci sa-i inlocuiesti supapa regulatoare de presiune a combustibilului.
http://www.piesedeauto.ro/......48664.html
Am dat una de exemplu.
le gasesti si la 50 de lei.
In general din vina lor pornirea devine greoaie si nu se vede pe tester.
Cand vreau sa o pornesc dimineata, dau cheie si vrea sa porneasca dar cedeaza si se opreste...la a 2 cheie porneste
-Bujii, fise, pompa benzina, filtre ( aer+benzina ) injectoare, compresie ( daca are multi km ).
Consuma ceva ulei? Nu ai avut timp si ocazia sa determini. Se face de regula la un drum de macar 3-400 de km cu mare atentie la joja. Sau iti dai seama in rulaj mai mare in oras. Un meserias care desface bujiile citeste pe ele cum e motorul. Cam are rulaj, sunt motoare mici si obosesc mai usor. O compresie se verifica usor la un mecanic care are aparat - 10 min. E necesar pentru ca poate nu consuma ulei dar sunt supapele obosite.
Incearca sa pornesti cu pedala de acceleratie usor apasata sa vezi ce se intampla.
Verifica:
- bujiile incandescente (la rece porneste greu daca nu functioneaza bujiile, tinand cont ca nu este masina noua; are 13 ani vechime);
- injectoarele: daca motorina nu este injectata in cilindru sub forma de pulberi (vapori) atunci arderea este greoaie si scoate mai mult fum decat normal in functionare
- daca dupa pornirea si incalzirea motorului porneste tot greu atunci poate fi capul hidraulic de la pompa de injectie.
- in cazul in care in timpul mersului motorul merge sacadat, cu intreruperi de putere, atunci te poti concentra pe: injectoare, EGR, patrundere aer in circuitul de alimentare.
Dupa ce porneste merge f bine i-am schimbat filtru aer si benzina si dimineata tot nu porneste la prima cheie.ce sa-i mai fac?
luciannicolae95wow întreabă: