| CbtRaduRO a întrebat:


Am si eu câteva întrebări.
La GOLF 5-VARIANT 2008-2. 0TDI 140 HP
Vreau să știu, dacă are filtru de particule sau nu.
Dimensiuni de Jante.
Probleme frecvente.
Costuri intretinere comparativ cu un passat cu aceleasi date.
Si motorul ce cod ar trebui să aibă? Ca să fie bun? Si ce cod nu ar trebui si de ce?

Răspuns Câştigător
| ClaudiuM1997 a răspuns:

Coduri :
BMP, BMM– 1 axa cu came –are DPF – 140cp
BKD, BKP, BRE- Au 2 axe cu came si lumea cam fug de ele, majoritatea vanzatorilor specifica ca cel cu un ax sunt mai fiabile. (pot sa aiba dpf sau nu ).
Golfu 5 are in general piese mai ieftine decat un passat.Nu are probleme specifice, dar ca orice masina la mana a doua poate sa aiba probleme normale
.Eu personal nu as alege 2.0 TDI PD fiindca e un motor cu probleme. Urmatorul 2.0 TDI CR de pe golfu 6 e mult mai ok. Daca nu iti permiti golf 6 atunci iti sugerez sa cumperi 1.9 TDI PD, mult mai reusit. Daca simti nevoia de putere ii faci un stage 1 si merge ca un 2.0 TDI dar in opinea mea ajung si cei 105cp (eu am 101cp pe bora break 2004 si merg lejer cu 140km/h pe autostrada ).

7 răspunsuri:
| CbtRaduRO explică (pentru ClaudiuM1997):

Mulțumesc mult,
Deja am achiziționat un golf 5 variant 2. 0TDI, 1 ax cu came si DPF on pe el
Mașina funcționează perfect, am băgat-o la reprezentanță pentru un control. Sper să fie cu noroc

Am și o zafira 1.9 TDI 2008 -DPF on. Merge super, am făcut de la 1 ianuarie de când am luat-o până acum 52.000 km (am făcut multe drumuri de Germania )
Înafară de consumabile am avut în februarie probleme că se înfunda DPF -ul.Dar, l-am dat jos.Am făcut baie chimică, l-am pus inapoi. Apoi la o saptamana am făcut rarul. După am dat cu mașina câteva drumuri bune de Germania si am mers fără probleme
6 oameni in mașină și bagaje -140km/h constant, câteodată 160-170 și am avut 6, 6% consum pe România-Germania
Am mers cu remorcă de 2 tone după bine (dublu ax si frâne ) Am avut putin peste o tonă greutate pe remorcă +5 oameni în mașină si full de bagaje. Viteză 100-110 km/h (nu poti merge cu remorca mai tare ) 7, 5-8 %
Acum si pe acest golf la fel, filtru nu are timp să se înfunde.La un drum de 24 de ore minim în care merge continuu mașina se desfundă absolut tot laughingMai ales dacă îi bag si o remorcă după ea ca să tragă mai în plin

| CbtRaduRO explică (pentru ClaudiuM1997):

Nu caut putere și nici viteză.
Am nevoie doar de o mașină care să pape puțin la drum lung și desigur să nu apară probleme.O să văd cum se descurcă și dacă nu este ok o să merg pe 1.9 exact cum ai spus

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru CbtRaduRO):

Vezi ca 1.9 de pe opel e total diferit fata de cel de pe vw.Ca sa fiu mai exact cel de pe opel 1.9 CDTI este construit de fiat.

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru CbtRaduRO):

Si treaba cu 2.0 tdi care mai slab decat 1.9 tdi. Evident exista si 2.0 tdi PD ce ajunge la 400. 000km fara nici o problema si 1.9 tdi puscat cu totul la 100. 00km.Ideea mea este ca in general ai sanse mai mici sa ai probleme cu 1.9 tdi decat cu 2.0.

| CbtRaduRO explică (pentru ClaudiuM1997):

Gata,am găsit in portbagaj seria de la motor este BMM, dar mai scrie și SPORT acolo.Cu asta care-i treaba?

| ClaudiuM1997 a răspuns (pentru CbtRaduRO):

E un nivel de echipare.Deci probabil ai suspensie sport, niste culori diferite la interior, ceva echipamente, etc...De ex eu la Bora mea am PACIFIC(cum ai tu SPORT ) ..Adica am scaune albastre, plasticuri albastre pe bord, crom din fabrica afara, etc.

| CbtRaduRO explică (pentru ClaudiuM1997):

Aa,ok ok
Si la mine este crom, panoramă, aproape full electric (nu am frana de mana si pornirea )
Senzorii de parcare si alte prostii
Priză ca acasălaughing nu brichetă