Mergi la un mecanic sa ii faca reglajele corect! Oricum e greu sa iti dai seama daca consumul e normal sau nu la diferente asa mici pentru ca depinde de trafic, stil de condus, etc.
Un motor reglat perfect, are bujiile caramizii, nu scoate fum (decat albastru daca papa ulei), si merge rotund, fara nici un fel de intreruperi.
Apoi, consumul va fi mic de la sine.
La Tico nu poti decat sa verifici bujiile sa arate bine (adica fara negreala sau depuneri), si sa pui un set nou de fise. Mai cureti toate mufele si eventual senzorul de turatie de pe volanta sau de pe ax, unde o fi avand, apoi nu prea mai ai ce-i face tu... Carburatorul banuiesc ca e cu injector in el, deci nu poti decat sa cureti clapeta, si sa speri ca-i treaba buna.
Consumul depinde de la sofer la sofer; Eu scot consumuri mai mici pe masinile altora, decat scot proprietarii... La mine si Dacia 1.4 cu carburator si uzura mare la motor, consuma in jur de 5.5% extraurban, consum mult sub cel declarat de producator, aproape de cel al unor motoare diesel.
Chestia e k motorul merge bine. nu intrerupe. fisele sunt noi bujiile lucreaza toate 3 sunt caramizii. s.ar cam putea banuiesc eu sa-mi manance ulei pentru ca atunci cand o pornesc nu da deloc cu fum si fumul nu este gri asa. este un pic albastrui si cam imi miroase a ulei pentru ca am mai dat cu nasu pe la toba si parca asa mi s-ar parea. dar asta sa fie cauza consumului. si alta e k atunci cand am reglat cu tata culbutori am facut dop in locul bujiei sa vad cand este pe compresie si taicamiu e mecanic si a zis ca ba se cam aude k sufla in carter k ar scapa compresia pe langa segmenti dar se infige bine...