Toate 4, dar in proportii variate fata prinde 70% iar spatele in proportie de 30% daca prindea si spatele la fel ca fata era ca si cum trageai frana de mana la viteza de 100KM/h
deci concluzia e ca spatele prinde mai putin ca fata la orice forma de tractiune
si frana de mana e pe spate la 90% din masini, am azuti ca este si cu frana de mana pe fata, dar na n-am vazut
Nu e musai sa franeze fata mai bine ca spatele, decat la masinile fara niciun fel de sistem de securitate. Eu am ABS pe masina iar puntea din spate franeaza de cele mai multe ori mai puternic ca puntea fata (lucru dovedit pe tester)
Cand masina este pe tester, este posibil ca forta de franare de pe puntea spate sai fie mai puternica decat cea de pe puntea fata, dar cand masina merge sa zicem cu 100Km/h si franeaza, toata greutatea se lasa pe puntea fata, iar ABS-ul trimite o parte din forta de franare de la puntea spate, la puntea fata pentru a nu bloca rotile de pe spate.
Indiferent de tractiune frana de picior hidraulica actioneaza pe cele toate patru roti.Doar frana de mana mecanica actioneaza doar pe cele din spate.
Dar o mașină cu tracțiune spate când face burnout nu calcă frâna de picior și înfrânează doar fata?
Acele masini sunt modificate.Pentru drifting. Daca la asta te referi.Eu ti-am spus in general despre masinile de serie.
Aaa,dar pe spate nu înfrânează ca cele pe fata, nu?
Frana de picior, franeaza intotdeauna toate 4 rotile indiferent de tractiune pe fata sau pe spate
stiflers41 întreabă: