| osaandy a întrebat:

Salutare tuturor.
Am o problema la o Skoda Octavia pe motorina si anume dimineata cand e rece motorul trebuie sa dau la cheie de 3-4 ori sa porneasca dupa aceea toata ziua nu am probleme. Am fost la un service si am facut testul motor si mi-au spus ca e debitmetrul. Ok am cumparat nou l-am montat am schimbat si filtrul de aer si nimica....tot asa face. Ma puteti ajuta cu un sfat sau o idee unde sa mai caut problema?
Dau funda daca imi porneste masina dimineata fara probleme.
Va multumesc

Răspuns Câştigător
| Florian1999 a răspuns:

Bujiile,verifica bujiile

6 răspunsuri:
| HadesSs a răspuns:

Pai de ce l-ai schimbat tu? Daca aia ti-au zis ca e debimetru trebuiau sa ti-l schimbe ei si apoi sa vezi daca mai face, daca mai facea te luai de ei. In fine poate fi altceva, de exemplu ai verificat bujiile?

| HadesSs a răspuns:

Si oricum filtru de aer nu are nici o treaba cu pornirea, filtru de motorina eventual, daca ai bagat motorina mai proasta.

| osaandy explică (pentru HadesSs):

Filtru de aer l.am schimbat ca trebuia era plin de mizerie. Am cumparat si am montat eu fiindca eu sunt in Germania si nu sunt preturi de Romania. Dar na asta este. Filtru motirina nu. Nu l.am schimbat. Nici bujiile este devarat.

| sierra1 a răspuns:

Pornire grea la rece este un semn al decalibrării duzelor injectoarelor sau defect al vreunei bujii incandescente. Se pot verifica și la nevoie înlocui.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Aia de la service au vazut o eroare, si te-au pus sa cumperi o piesa.
Adica ai mers la cei mai idioti 'mecanici' posibil. Nu e greu sa nimeresti din astia, 80% din cei care se numesc "mecanici" sunt gropari din astia.
Masina ta are o problema cu alimentarea, cel mai probabil. Ori se dezamorseaza pompa de injectie, ori pompa din rezervor are ceva probleme (daca exista), sau conductele ori filtrul de motorina sunt infundate/neetanse.
Daca ai pompa de combustibil in rezervor, uita-te la ea in primul rand, adica verifica daca functioneaza, vezi la ochi ce debit are, ascult-o si da-i cu spray de contacte pe mufe.
Alta posibila problema ar putea fi imobilizatorul, dar s-ar manifesta si cu motorul cald, si ar fi aparut la diagnoza, daca mascariciul la care ai mers stie sa citeasca... Dar scrie in engleza de obicei, s-ar putea sa nu stie sa traduca idiotul.
Transmite-i fraierului ca e sezonul de cosit, si e nevoie de oameni, mai mult decat de "mecanica" lui.

| osaandy explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Toate acestea se intampla in unul din cel mai mare si renumit service din Nurnberg. Asa ca sa nu mai spunem nimic de ai nostri. Sunt net superiori. Aici fara aparate astia sunt... lemn. o sa verific tot ce mi.ati scris aici. Va mutumesc de ajutor revin cu funda in 2-3 zile.