Daca nu are taxa platita, valoreaza sub 2000e. Undeva pe la 1500e mi-l imaginez.
Daca are taxa nerecuperata, de la 1500e in sus, pana pe undeva la 2500 maxim.
Daca cumva e un exemplar impecabil, cu unic proprietar si vreo 130. 000km reali, cu toate detaliile impecabile, poate ar merita si 3000, dar asa ceva nu gasesti adus din germanica, ci la oameni cu bani din Romania, care la 7-8 ani isi cumpara o masina noua, doar pentru familie. Insa greu gasesti masini din astea.
Masina a fost adusa din Germania in anul 2007. Are vreo 200.000 de km reali, iar despre taxa nu pot sa spun pentru ca nu detin informatii suficiente. Dar de ce e diferenta atat de mare intre preturi cand vine vorba de taxa de inmatriculare?
Daca nu are taxa platita si nerecuperata, trebuie sa o achiti tu, cand o transcrii pe numele tau.
La un 2.0 DTI nu stiu cat e, dar sigur peste 500e. De aici si diferenta mare de pret.
Daca e adusa in anul 2007, cel mai probabil s-a platit taxa de inmatriculare. Daca nu a fost recuperata intre timp, nu mai trebuie achitata inca o data.
Si actele cat ar costa ( rar, asigurare, itp, etc )?
Nu mai stiu costurile.
Daca ai ITP valabil in talon, nu mai trebuie sa faci altul. De aia e recomandat sa faci ITP-ul inainte de transcriere, iar in certificatul nou se trece data urmatorului ITP de pe cel vechi.
La RAR ai de facut doar autentificare, mai exact verificarea seriilor.
Poate nu. Depinde de asigurare. Daca ai sub 30 de ani va fi scumpa. Daca ai de facut si ITP-ul, e vreo 150-200 de lei si ala.
Deci, s-ar putea sa depasesti cei 200e.
Identificarea parca era ceva pe la 120 de lei, taxa de talon 60, numerele si ele vreo 70 de lei... Ceva de genul.
Daca masina e deja inmatriculata in judetul in care stai, nu mai platesti numere, le poti pastra pe alea, daca nu le-a cerut proprietarul.
Numerele stiu sigur ca sunt 85 de lei, dar oricum vreau eu altele.ori 40 pentru alea ori 85 pentru astea. nu e prea mare diferenta. ITP-ul cred ca e valabil, iar asigurarea cat de mare o fi ( cu aproximatie )? Oricum. sper sa nu fie nevoie de reparatii la ea.
Ca sa afli cat e asigurarea, mergi cu actele masinii si cu actele tale la o agentie de asigurari, si ii rogi sa-ti calculeze o asigurare in vederea inmatricularii (exact asa trebuie sa ceri).
Daca ai sub 30 de ani, cum am zis, ar fi o prostie sa o inmatriculezi pe numele tau.
O asigurare pe 6 luni la un motor de 1.3, proprietar de 23 de ani, costa 750 de lei. Indiferent de companie, fara 1200 de lei pe an, la o masina normala, nu scapi, daca ai sub 30 de ani.
Pana imi voi lua serviciu nu am de gand sa trec masina pe numele meu. Va fi pe al parintilor. Oricum iti multumesc foarte mult pentru ajutor. Sa ai o seara frumoasa!