Încearcă pe site uri franțuzești, sau din alte tari, găsești mașini 'bomba' pe acolo, dacă gasesti și cu transport în România ai dat lovitura, cu 3500 in România sunt doar mașini vw, bmw(mai vechi), dacă te interesează mașini mai elegante, găsești acolo. Dacă nu vrea asa, ii recomand de început un VW Passat.
Motorul mentionat de tine(AWX/AVF) este doar euro 3.
Singura varianta pe B6 si euro 4, este urmatorul motor de 1. 9TDI, cel montat si pe B7 de 116 cp, cod bke daca nu ma insel, insa e destul de rar de gasit, si cel mai adesea si pretul e undeva mai mare fata de restul.
Intr-adevar, sunt si unele de 131cp cunoscute si ca "euro 4" (au cate doua catalizatoare, sau filtru de particule cum le-ar spune unii) in tari precum Germania. Am si eu un momentul una de genul, dar la noi in tara intra euro 3.
Ar fi oke un euro3 in zilele noastre? Daca nu, cam ce s-ar incadra in bugetul lui? Nu prea vrea Logan, sau Peugeot... ca ii gasisem un 307 foarte frumusel!
Passat doar b5.5, si sunt destule intretinute si in Romania in bugetul lui. Masinile de afara sunt mai forjate decat cele din Romania, asa ca renuntati la ideea "masina adusa dim Germania", Nemtii nu au limite de viteza pe autostrada, si am avut si eu ocazia de cateba ori sa circul la ei pe autostrazi. Aveam aproximativ 140/150 si ii vedeam in oglinda venind tare, si masinii "populare" in Romania, Audi a4, passaturi, bmw-uri, etc.
Cat timp nu prea are de gand sa mearga in Bucuresti in cazul in care vrea sa o tina peste timp, da, e ok.
Sunt mai multe masini noi euro 5 care ajung sa polueze mai mult fata de un euro 3 in urma anularii filtrului de particule etc. Iar daca stai sa analizezi, nu poluarea ar fi principala problema. Discutie lunga nu conteaza.
Golf 4 m-am gandit si eu. Chiar unul ARL dar nu am gasit nimic din zona din pacate.
Sunt de unde să alegi:
https://www.olx.ro/......q-golf-IV/
Adaugand ARL la cautarea ta, nu mi-a gasit nici-un anunt.
ARL e cel mai potent de la VW din acea perioada. Si totusi, ar prefera ceva sedan/5usi.
ARL este 1. 9TDI. Doar ca este cel de 150cai, dovedindu-se unul din cele mai fiabile motoare din gama VAG, si raportul consum-putere e extrem de bun. Avea un baiat din orasul unul, din 99', frumos facut, stage 2 aproximativ 220cai. Aveam eu cam 17ani, de fiecare data cand trecea se auzea superb, sa numai vorbesc de reprizele masinii, avand poze pe Facebook si cu 250, dar l-a vandut inainte sa iau eu permisul din pacate, cu 2700€... avea consum de 7 in oras la stage2...
7 în oraș cu 1, 9TDI și atâția cai, nu prea cred. Te-o fi aburit ăla
Are videoclipuri pe Facebook si Instagram destule, unde se vedea consumul pe ultima 100km 4.7l. Nu era instant. Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar cu a mea care nici macar nu e softata scot atat daca merg cu ea pe autostrada in a6a la 120(1900ture).
Aici este si poza cu masina:
https://postimg.cc/image/shzu6u5nr/d5b6c891/
Pacat ca a vandut-o inainte sa imi iau eu permisul. 220cai rupeau normele...
întâmplător am vw 1, 9tdi - consumul ăla pe bord e orientativ, Îmi arată și mie 4 și ceva și când alimentez îmi iese o medie de șase.
La mine e cel adevarat. Fac cu un plin 900/1100km, depinde cat merg in oras, si cum.
Audi a3 2.0tdi 2008, cel euro4, 170cai
Cat deapre rezervor, 55 sau 60l, nu stiu sigur.
Nu se gaseste, e in versiunile 2010, am gasit o masina... https://www.olx.ro/......baR2l.html
Facusem cam 8/900km, si mai aveam putin peste prima liniuta (stii cum este la Audi a3/a4 presupun), suficient cat sa imi ajunga cel putin 250km. Si asta ca statusem cam 2ore bara la bara pe centura bucurestiului.