Ledurile ar trebui sa se vada foarte clar prin lupe. Asta cel putin in lupele omologate. Daca ai luat niste porcarii neomologate, asta e rezultatul.
Iar problemele principale ar fi astea:
1. farurile tale sunt acum neconforme/neomologate, ca urmare a interventiei neautorizate. Daca au avut halogen fara lupa din fabrica, asta trebuie sa gaseasca in ele cei de la RAR sau ITP. Fiind modificata si neomologata modificarea, poti ramane fara certificat oricand, in trafic. Teoretic nu treci ITP-ul in starea asta.
2. Instalatia masinii este pregatita pentru un consum de 55W; crescand consumul la 100W, te expui unui risc de deteriorare a instalatiei si chiar formare a unui incendiu. Asta ti-o zic din experienta; am avut becuri de 100W (halogen) pe o masina conceputa pentru maxim 60W, iar dupa cateva luni am descoperit firele arse si mufele topite, in faruri.
Daca vrei lumini smechere pe Golf 5, iti recomand doua variante destepte:
1. Conversie la xenon folosind piese originale din dezmembrari: faruri, instalatie, senzori inaltime, module.
2. Schimbi farurile cu unele aftermarket omologate, cu xenon, led sau halogen in ele. https://www.wrt-parts.ro/......produs.php
De precizat ca ar trebui sa mergi la RAR pentru omologarea lor, dar rezultatul va fi superb, astea bat cum trebuie, clar, in jos, fara sa orbeasca pe nimeni.
Un Led de 100W nu prea iti incape in locasul farului!
La tine, problema este nepriceperea la fizica (electricitate si optica).
Decat s-o patesti, vorbeste cu un electrician auto dintr-un service autorizat!