Hmmm. Un prieten are. Este destul de fainuta. Totusi eu ti-as recomanda un reno clio. Mi se pare mult mai buna!
Nu te-as sfatuii sa iti iei reno sau orice e frantuzesc pentru ca o sa te omoare costul pieselor, iar golf 4 este ok insa la pretul pe care il are iti poti lua un passat full options de prin 2002 2004
Mie imi place masina, acum depinde si cum se prezinta masina, trebuie sa fi atent sa nu ai surprize, bafta
Conteaza cel mai mult cum se prezinta masina, cat de bine intretinuta a fost, revizii facute, km nu foarte multi
Un exemplu, am o masina cu motor de golf (nu este golf este un seat toledo sport) 1.9 TDI 150Cv, cumparata acum ceva ani la 85. 000km. Acum are peste 170.000 km. In aceasta perioada am schimbat doar bateria (era cea originala), in rest zero defecte. Merge si trage si azi ca la inceput.
Motoarele VW de 1.9 tdi se stie ca au fost unele dintre cele mai bune motoare din istoria TDI.
Mda si eu am volvo v40 din 1997, l-am luat cu 2000 euro si merge ceas nu are probleme, 140 cai putere 2.0i full option cu tapiterie piele[si pe scaune] acum spune ce e mai convenabil? si iti spun un lucru sigur, nu te tine vw ala cat te tine un volvo, masinile vechi volvo de prin 1990 au peste 400 000 km parcursi si merg totusi foarte bine, la frig [-15 grade ] masina porneste la sfert de cheie, nu am treaba cu ea, foarte stabila si comfortabila. si iti dau un sfat, daca este sa se strice vreun injector la motoarele diesel te costa de 2-3 ori mai mult decat te-ar costa aceeasi reparatie la motoarele pe benzina si daca iti iei masina pe benzina poti instala GPL, foarte economic, 3 RON litrul de gaz si nu strica motorul [in caz ca ai auzit asta, masina mea merge din 1999 cu gpl si merge foarte foarte bine.] apropo, daca iti place viteza si vrei sa vezi diferenta dintre golf4 si volvo v40 : cu toate ca la golf 4 iti arata 260 km/h in bord, masina merge 190, dar la volvo iti arata 240 si merge cu 210 si eu spun ca volvo este o marca mai serioasa ca nu scrie ca masina merge cu 500 si de fapt merge cu 100, vw ar fi in stare sa spuna ca un passat cu motor 1.6 prinde 260, tu ii crezi? si volvo este marca adevarata, nu ca vw [noroc de audi] daca vw nu era sustinut de audi atunci puteam sa spun si eu ca mai bine iti iei renault decat vw.
Chiar ma asteptam sa apari. Bai frate tu esti nebun sau ce? Omu a intrebat daca golfurile sunt bune si sari si tu... VOLVO S40. Peste tot pe unde apari VOLVO S40. Si mai studiaza frate si tu si mai mergi si cu alte masini si apoi dati cu parerea. Si sa nu incepi sa comentezi aiurea ca iti voi raspunde cu detalii concrete.
Si apropo stii care a fost primul motor diesel montat pe un volvo? Un 2.4 TDI fabricat de... VW.
Si sa nu spui ca o marca atit de serioasa daca era competitiva se vindea chinezilor. Volvo a FOST ce a fost dar stii tu. Orice cal...
Si lasa dracu consumu tau de la un motor 2.0 injectie ca cu tot GPL-ul tau montat pe ea nu scoti un consum mai mic decit un golf 1.9 TDI si daca isi mai cumpara si un golf cu motor de 1.9 TDI, cu pompa diuza(150 cv) iti de lectii si de consum si de demaraj. PUNCT!
P.S.
1. Sper ca stii cit costa montarea unui sistem GPL Pe un motor cu injectie multipunct?
2. Si eu am masina cu motor 2.0 TFSI si ce legatura are asta cu intrebarea pusa?
Si ce daca s-a vandut chinezilor? suedezii au dat faliment asa ca au vandut marca chinezilor, asta nu inseamna ca este o marca de tot rasul, daca esti tare compara un motor de volvo si un motor de vw si vezi ca este diferenta ca de la cer la pamant, vw foloseste tehnologie si design furat de la audi, tu habar nu aveai asta? si totusi, ce importanta are ca primul motor pe volvo a fost de vw? vw foloseste numai motoare de audi, pe ei nu ii critici? si apropo, vorbesc de v40 nu s40 e o mica diferenta, dar necunoscatorii si cei ce nu stiu nimic despre volvo ce sa stie ) daca nu esti in domeniu, nu mai comenta de aiurea si-asa spui prostii, eu am adus in vorba despre volvo deoarece am recomandat marca nu ca sa ma laud sau nu stiu ce, tu ia-ti vw si vezi daca aluneci iarna si te izbesti de un copac cat de bine mai traiesti dupa sau daca supravietuiesti fata de un volvo la care sunt sanse mult mai mari de a supravietui, si totusi, un vw de la 300 000 km e praf, sunt volvo care merg si 400 000 si merg foarte bine, volvo sunt facute sa tina o viata, nu ca vw, 20 ani apoi la fier vechi, sunt volvo din 1990 1985 cam asa si inca sunt folosite si merg foarte bine, apropo, costa putin instalatia gpl cu tot cu montare dar eu nu cred ca mergi mai ieftin cu un vw 1.9 tdi care consuma in jur de 6-6.5 % avand in vedere ca litrul de motorina e 6 RON ceea ce vine cam 36 lei pentru 100 km, si masina mea care consuma 8.5 sa zicem 9 si pretul litrului de GPL este 3 RON atunci pentru 100 km iti trebuie 27 de lei, uite economia + ca ai mai multa putere si la viteza mare accelereaza mai bine fata de un diesel care accelereaza bine pana in 100 km/h apoi mai incetisor. a, da si ai spus tu de un golf 4 cu motor 1.9 150 cai putere? pfff in caz ca nu stiai, volvo a scos in 1996 motorul 1.9 T [T4] diesel cu 200 cai putere, ce mai zici? si vw foloseste motoare in V pentru a obtine putere mare la care volvo foloseste motoare cu pistoane in linie si obtine mai multi cai putere, deoarece motoarele volvo sunt rezistente si fabricate cu tehnologie suedeza[cu toate ca s-a vandut chinezilor asta nu inseamna ca de acum vor fi masini proaste, ba din potriva, care masina este cea mai sigura din lume? nu cumva v40-ul 2013?] in locul tau as mai citi despre masini ca nu exista doar masinile germane si celelalte cum le vad toti, sa fim seriosi masinile germane sunt depasite de cele japoneze, nu imi spune tu ca un bmw intrece subaru sau mitsubishi, nu imi spune ca spui prostii. eu stiu ce spun. si inca ceva, cauta pe net volvo c30 evolve si vezi si tu cati 507 cai putere a scos volvo dintr-un motor 2.6 4 pistoane in linie [benzina] si apoi mai comenteaza cum ca vw e mai bun ca ei nici cu un 3.2 v6 nu scot mai mult de 250 din fabrica ))) mai spune tu ca vw e mai bun, si designul unui volvo este mult mai evoluat fata de designul unui vw, compara tu de exemplu volvo s80 cu golf 4 ambele masini din 2000 si vezi ca este o mare diferenta, si volvo totusi sunt masini de lux, sunt niste masini care merita sa se afle in primele 5 locuri din topul celor mai bune masini, nu vreau neaparat sa fie prima in top ca asta ar fi strigator la cer.
Spui tu? doar pentru ca vw scoate din 1. 9tdi 150 cai putere nu inseamna ca sunt cele mai bune, sa nu uitam ca sunt vw cu 1.9 D care au in jur de 80 cai putere[eu personal am vazut si am auzit, daca nu ma insel si mai slabe de atat] la care volvo la 1.9 D au minim 90 cai putere. dar ce zici de T4? 1.9 TD cu 200 cai putere 4 pistoane in linie? original volvo!
Ma tu habar nu ai ce vorbesti. Tu vezi in fata ochilor doar V O L V O, si atit. Esti limitat si nu ai remediu. Pentru tine lumea se reduce doar la ce vezi tu si altceva nu exista. Ce ai tu e cel mai bun si ce e in afara de ce ai tu e prost. Habar nu ai ce vorbesti.
Si alta chestie, vorbesti de motorul 1.9T, cica si cu D (care semnifica diesel) si de fapt 1.9T e un motor, intr-adevar volvo, dar, stimabile este un motor pe BENZINA. Pai pina sa te trezesti tu sa vezi unde s-a ajuns cu tehnologia vor trece ani. Si lasa vrajeala ca nici macar nu stii ca audi nu foloseste motoare VW, AUDI este marca a grupului VOLKSWAGEN.
Si apropo sa stii ca exista wikipedia si mai citeste si tu pe acolo sa vezi ce si cum. Si lasa-ma pe mine ca am si eu masina si nu una ci doua, una pe benzina si alta pe motorina si mai si lucrez in domeniul auto.
Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si pareri! In continuare m-ar interesa mai multe informatii despre masina pe care vreau s-o achizitionez nu despre alte masini (gen volvo)
Cand volkswagen scotea 150 cai putere din motoare 1.9 volvo scotea 200 din aceleasi motoare doar ca fabricate de volvo, in suedia nu in Germania, si totusi, eu nu am spus ca audi foloseste mototare de vw ci invers, si eu chiar recomand marca asta. uite aici ce obtii daca tunezi un motor T6 6 pistoane in linie! [benzina] dintr-un audi v12 nu scoti atata putere daca il tunezi mai vigome ma si mai informeaza-te si tu ca marca precum volvo nu prea este, este cea mai serioasa marca, nu scrie ca prinde 260 si de fapt prinde 190 ca vw ) asta e prea de tot, mie nu mi se pare normal ca o masina sa aiba in bord 400 Km/h daca nu merge nici 300, cum ar fi sa vezi ca bugatti veyron ar avea 600 km/h in bord si el de fapt merge cu 400 si ceva? si apropo, bugatti foloseste 2 motoare v12 de nu stiu cat peste 4 litri fiecare motor, si scoate la modelul super sport 1200 cai putere, cam asa dar daca tunezi un volvo cu motor 2.8 T6 cu 6 pistoane IN LINIE obtii 800 cai putere, cum ti se pare asta? si dupa cum vorbesti se vede ca ai fost crescut in mercedes sau vw si te-au atras masinile nemtesti deoarece ai auzit de la altii ca masinile nemtesti sunt cele mai bune, eu nu as crede asta, adica opel intrece volvo? vw intrece volvo? poate bmw audi si mercedes intrec volvo in cateva aspecte dar nu in toate, volvo este mai tare in motoare siguranta stabilitate design decat celelalte, eu nu cred ca vei vedea vreodata sau vei auzi ca un volvo s-a izbit de o alta masina, cel din volvo a murit si celalalt a supravietuit, nici o data! si inca ceva, cei de la volvo au inventat mai nou un fel de airbag ce acopera toata masina[ stiu ce spun, am vazut pe siteul oficial volvo] si cand masinile nemtesti vor adauga airbagul exterior[cum este pe acel v40, pentru pietoni] volvo va scoate masini ce le depaseste total!
Citeva date culese de pe WIkipedia si de la altii mai inteligenti si cititi decit tine si mine la un loc. Si sunt date despre S80, cel mai cel... Sper sa intelegi ceva de pe aici ca sunt informatii in alta limba.
...Primera generación (1997-2006)
La primera generación fue puesta a la venta a fines de 1997. Tiene caja de cambios manual o automática de seis marchas. Todos los motores son de cinco cilindros en línea. Menos el modelo de más potencia, el "T6", que era de seis cilindros. Los gasolina son un 2.4 litros atmosférico de 140 ó 170 CV, un 2.0 litros con turbocompresor de 180 ó 226 CV, un 2.5 litros de 210 ó 300 CV, y un 2.9 litros atmosférico de 196 CV, y un 2.8 (T6)litros con doble turbocompresor y 272 CV. En un principio equipó motor diésel 2.5 TDI con 140CV de origen Audi, más adelante (2001/2002) introducirìa motores propios diésel 2.4 litros de 131 ó 163 CV, ambos con turbocompresor, inyección directa common-rail e intercooler.
Segunda generación (2006-presente)
La segunda generación del S80 fue presentada oficialmente en el Salón del Automóvil de Ginebra de 2006. Es equivalente a la tercera generación del Volvo V70, tanto en diseño como en componentes estructurales y mecánicos; los Ford S-Max, Land Rover Freelander y Ford Mondeo usan la misma plataforma.
Todos los motores del V70 son de cuatro válvulas por cilindro. Los gasolina son un cinco cilindros en línea de 2.5 litros con turbocompresor y 200 CV, un seis cilindros en línea de 3.2 litros y 240 CV, un seis cilindros en línea de 3.0 litros con turbocompresor y 286 CV, y un V8 de 4.4 litros y 316 CV. El diésel es un cinco cilindros en línea de 2.4 litros y 163 ó 185 CV, ambos con turbocompresor de geometría variable, inyección directa common-rail e intercooler.
Volvo ofrece con el S80 cuatro motores de gasolina y dos Diesel. Los motores de gasolina menos potentes son atmosféricos (sin sobrealimentación), tienen idéntica cilindrada (2.435 cc) y diferente gestión electrónica, por lo que uno alcanza una potencia máxima de 140 CV y el otro 170 CV.
En el siguiente escalón de los motores de gasolina Volvo sitúa el motor turboalimentado 2.5 T, de 2.521 cm³, también de 5 cilindros como los dos anteriores, y 210 CV de potencia.
El S80 más potente de todos es el denominado T6, dotado de un motor de gasolina de seis cilindros, 2.922 cm³, dos turbocompresores y 272 CV de potencia máxima.
Los dos motores Diesel son también de cinco cilindros y 2.401 cm³, turboalimentados. A la versión menos potente Volvo la denomina 2.4D y su potencia máxima es 130 CV. El más potente se llama D5 y alcanza 163 CV.
Si ia vezi aici ce mai face Volvo:
http://www.km77.com/marcas/volvo/2006/s80/gama/t08.asp
Este o masina buna..are si un prieten, merge bine, piesele nu sunt asa scumpe. eu iti recomand.
Mai vigomel, esti asa destept incat nici macar nu stii ce e ala airbag, este airbag, nu prelata cu care iti acoperi tu dacia sa nu ti-o vada ceilalti, si airbagul ala se cheama Envelop, dar tu de unde sa stii? si inca ceva, daca tu habar nu ai ce e ala volvo, atunci ce mai comentezi aiurea? http://www.auto-testdrive.ro/......ar-envelop si tu sigur vei intelege gresit pentru ca nu iti vei da seama ce vrea sa insemne cu citatul 'Ceilalţi constructori auto de renume ar fi putut dezvolta şi ei asemenea sisteme de siguranţă, dacă noul EnVeloP de la Volvo nu ar fi fost decât o farsă de 1 aprilie.' daca era farsa de 1 aprilie se scria 'Ceilalţi constructori auto de renume ar fi putut dezvolta şi ei asemenea sisteme de siguranţă, dacă noul EnVeloP de la Volvo nu ar fi fost o farsă de 1 aprilie' ca sa intelegi ca tie trebuie sa iti explice omul de 10 ori si tu tot 'ceee?' spui. mai informeaza-te, daca stai si te uiti numai la nemti, nu ai de unde sti ca volvo le intrece prin siguranta si lux.
Brava ma, uite ca m-am inselat. Habar nu aveam de asta.
Da sa stii matale ca nu ma uit la nemti, am fost de citeva ori pe acolo, am lucrat in doua mari firme producatoare de automobile, continui sa lucrez in domeniul auto, conduc o masina nemteasca, la care nu ii incurc pedalele si mai am inca una care are tot motor nemtesc. si nici la asta nu ii incurc pedalele.
Cu asta te las. Sa ai bafta!