"indicatorul incorporat in pompa de motorina" - ete fleoșc ce idee!
Dani mamă, ori senzorul de nivel de dus ori ai un contact oxidat pe traseu. NU te apuca să desfaci ceva că nu e bine. Du-te la un meșter
Sssst, ca n-ai treaba.
https://anunturi-auto.4tuning.ro/pompa-benzina-cu-litrometru.htm
Ramane cum am stabilit: exista pompe cu litrometru.
Again, cioc mic, joc de glezne, te facui iar de bacanie.
Adică vii cu o replică a unui analfabet? Puna mâna mami pe carte așa cum am mai spus. E cazul!
Diagnoza, citit erori.
Sonda defecta apare la majoritatea masinilor, eroare de circuit deschis.
Depinde de modelul masinii, unele au plutitor stand alone, altele au indicatorul incorporat in pompa de motorina. La tine pare sa fie varianta a doua. Daca era prima, atunci n-ai fi avut variatii de indicare, nu s-ar fi miscat sau s-ar fi miscat doar la pornire si oprire. Ar mai putea fi si ceasul din bord...
Ce pot sa fac in situatia asta?
Cum presupun ca nu te vei incumeta tu s-o mesteresti...ce altceva ai putea face? S-o duci la un service, nu?