Depinde de modelul masinii, unele au plutitor stand alone, altele au indicatorul incorporat in pompa de motorina. La tine pare sa fie varianta a doua. Daca era prima, atunci n-ai fi avut variatii de indicare, nu s-ar fi miscat sau s-ar fi miscat doar la pornire si oprire. Ar mai putea fi si ceasul din bord...
Cum presupun ca nu te vei incumeta tu s-o mesteresti...ce altceva ai putea face? S-o duci la un service, nu?
"indicatorul incorporat in pompa de motorina" - ete fleoșc ce idee!
Dani mamă, ori senzorul de nivel de dus ori ai un contact oxidat pe traseu. NU te apuca să desfaci ceva că nu e bine. Du-te la un meșter
Diagnoza, citit erori.
Sonda defecta apare la majoritatea masinilor, eroare de circuit deschis.
Sssst, ca n-ai treaba.
https://anunturi-auto.4tuning.ro/pompa-benzina-cu-litrometru.htm
Ramane cum am stabilit: exista pompe cu litrometru.
Again, cioc mic, joc de glezne, te facui iar de bacanie.
Adică vii cu o replică a unui analfabet? Puna mâna mami pe carte așa cum am mai spus. E cazul!