Trebuia sa spui asta de la inceput.Gadeste ca galeria de admisie are garnitura oare pentru ce? Deci e clara ca daca e fisurata de acolo ar fi toata problema.Nu mai cauta nimic pana nu ai galeria buna, Dupa ce o inlocuiesti atunci o sa vezi cum mai stai, eventual sa cureti sau sa inlocuiesti ceva.Nu ai cum sa mai faci ceva pana nu rezolvi problema asta.Asta este principala problema pana una alta, adica nu are rost sa te mai agiti oare ce-o fi, oare sa curat stiu si eu sau sa inlocuiesc injector etc.Nu mai fa nimic care sa te coste bani si munca ca n-are rost.Inlocuieste galeria si dupa vezi cum stai. Pune si o garnitura noua.Stiu ca e din plastic, la fel are si audi a4 cu motor de 2l.Asta s-ar putea sa fie singura ta problema, de aici si toate codurile ce apar.Gandeste ca ai senzor de tempertura a aerului din galerie, mai este o valva care aduce gaze din rezervor, alta care aduce presiunea din motor si ce or mai fi.Deci n-are rost sa te agiti cu scanari si alte alea pentru ca tu ai galeria fisurata si daca prinde, sau scapa aer de aici o multitudine de probleme.
Nu mai cumpărați Chevrolet, e mai praf decât Loganul.
Cu respect,
ExprimareLibera
ExprimareLibera apreciez fiecare parere. Dar Chevrolet e cea mai vanduta masina din lume. Poate nu in Europa, dar in America Chevrolet are monopolul... Daca nu era buna masina nu cred ca era asa cumparata.
Asa si care e problema pana la urma ca eu tot nu am inteles? Masina mai merge sau de cand s-a oprit asa a ramas? Ai povestit aici mult dar nimic clar.Ce spui tu sau spun aia de la service nici nu era nevoie sa verifice nimic.Un ijector daca nu e bun nu se opreste masina deloc, merge sin 3 cilindri, deci n-are a face.EGR-ul la fel n-are a face sa opreasca masina, ala doar iti da coduri.Mai departe nu stiu ce sa spun pentru ca nu ai spus clar daca masina mai merge ori nu.Acum spui s-a oprit masina in mers, acu spui cand acelerezi nu stiu ce fum scoate.Deci care e intrebarea ta? Mai porneste sau nu?
Da. Porneste. Pornea si atunci dar se auzea un sunet ca si cum s-ar rupe masina in doua si mi-a fost frica sa o mai pornesc. Am dus-o tractata pana la service. Apoi la service iau facut test si mi-au zis ca injectorul 3 e dus. MASINA PORNEA! Am mers cu ea in ziua urmatoare vreun sfert de ora sa o duc pana la Delphi sa ii testeze injectorul nr 3. A mers ok masina in acel sfert de ora. I-au testat acolo injectorul, a rezultat ca se afla in stare ok. I-au facut apoi un test de drum si au pus calculatorul pe masina sa vada ce erori mai da. A dat eroare iarasi la injectorul nr 3. Ia sters aceasta eroare si a plecat inca odata la drum cu masina. De data asta am fost si eu in masina la acest test de drum. A fost condusa foarte agresiv masina (viteze de pana la 180 km/h si cel putin 100 in oras...plecari de la semafor foarte puternice). Masina sa comportat exemplar. Motorul a mers rotund. Masina la ora actuala merge, dar scoate fum negru dupa ea. Am verificat vizual apoi si am vazut mazga neagra si ulei la EGR. Asta ma nelinisteste.O fi infundat oare? Deci in orice treapta as accelera, ea scoate fum negru. Si iar sunt nelamurit, de ce cand opresc masina se aude un fasait de 2-3-4 secunde? Ca si cum ar pierde presiune sau aer. O fi galeria de admisie de vina?
Galeria de admisie n-are a face, nu are presiune in ea, pe acolo doar patrunde aerul spre cilindri la supape.Injectoru respectiv poate nu primeste curent mai stii, deci nu deschide si asa poate aparea acel cod.Treb sa te gandesti ca un cod este dat de ceva electric, de un sensor, de ceva care duce curent.Si nu stiu cum e la motoarekle diesel dar cred ca au si ele curent pe injectoare care le deschide si le inchide, apoi mai este cred ca un senzor de presiune din linia de injectoare, dar asta ar da low fuel pressure si la tine da alceva.Cind un injector nu lucreaza, atunci nu lucreaza cilindru, pistonu respectiv si masina tremura, adica motoru tremura pentru ca merge in 3 cilindri ceea ce la tine se pare nu se intimpla.Nu vad de unde sa dea injector cod.Dar tu ai stat sa vezi ce cod da? Codurile astea nu sunt pe nume adica sa zica injector bla bla codu este un numar cateva cifre.Ce cod ai tu cand scanezi masina? Cind se foloseste un scaner prima data indiferent ce scaner ar fi se da un cod format din cifre apoi daca scaneru este mai suparat iti si zice posibilele cauze ale acelui cod.Deci da codu sa vaz si eu si sa verific.Ai verificat uleiul? Fumul negru poate fi de la consum de ulei sau de la motorina nearsa, adica acel injector sa functioneze necorespunzator, adica sa lase mai multa motorina decat treb.EGR-u n-are a face, daca era c eva acolo iti da cod de EGR dar tu zici ca nai decat cod de injector.Masina este turbo cumva? Ma gandeam ca de e turbo sa nu fie infundat turbo si de aia scoate fum si seaude asa.Deci daca stii codul zil si verific daca e.
Multumesc pentru raspuns. Codul este P02D0 (VENTIL INJECTIE 3 SUB VALOAREA DE ADAPTARE ATINSA)...iar la galeria de admisie codul este P200A (GALERIE ADMISIE VARIABILA BANK 1- FUNCTIE DEFECTA). A mai dat urmatoarele 2 erori: B0233 (SERVOMOTOR PENTRU DISTRIBUTIE AER-DEFECT FUNCTIONARE CIRCUIT) si B0408 (REGULATOR CLAPETA DE REGLARE TEMPERATURA-DEFECT FUNCTIONARE CIRCUIT). Motorul nu a tremurat niciodata. Masina da, este cu turbo. Ce pot face sa scap de aceea scapare de aer cand opresc masina? Sa curat turbo si egr? Ar putea fi o solutie? Motorina mentionez ca alimentez doar de la MOL. Acum masina nu mai are nici o eroare. Nu stiu de ce...dar pierderea aceea de aer/presiune tot o are orice as face. Masina la ora-actuala merge frumos in 4 pistoane, fara erori, dar nu stiu ce sa fac legat de acel aer/presiune pierduta.
Injectorul 3 zice da erori sau nu lucreaza bine.Cauta si tu pe ebay si vezi cit costa un injector, nu mai lua piese de la dealeri cas scumpe rau. Daca nu mai ai coduri si masina merge, atunci lasa asa, probabil au fost ceva sau inca o fi ceva care nu lucreaza corespunzator, adica cand lucreaza normal cand o mai ia razna nitel.Deci ori o sa isi revina ori de so strica de tot atunci o sa stii sigur.Altceva ce ar putea fi in afara de injector.Acolo la galeria de admisie pe acolo intra aerul, si nu stiu sigur dar cred ca si ceva emisii de la EGR, desi nu cred, dar daca ai putea curata si EGR ar fi ok.Deci in zona asta ar fi ceva probleme.Acum acel aer de care tu spui nu stiu de la ce ar putea fi,poate de la ceva valce care scoate presiunea pierduta din bloc, pentru ca daca stii la motoarele diesel se pierde presiune pe la segmenti si aeru scapa in bloc, dar sunt ceva valve care scoate aeru de acolo pentru ca sar crea presiune sil baga inapoi in galeria de admisie, zic eu nu stiu sigur ca nu prea m-am bagat la motoare diesel, adica sa vad ceau pe ele.Ar putea fi si ceva de genu asta, Dar daca deocamdata masina nu mai da coduri stai linistit.Pe viitor daca apare iar, cauta un injector pe ebay prin america ca e iefitn cred.Pe ebay am vazut tot railu tau cu tot cu injectoare OEM nu prostii cu 60 de dolari.Nu mai cumpara piese de la dealeri ca te rupe la bani.Cauta pe ebay america si gsesti ce vrei.Acum doar ce ma uitai doar asa in treacat.E jale in europa cu toate.Eu locuiesc in state si sincer nu mai sunt curios sub nici o forma de UE de tarile alea corupte si mafioate.Scuze ca bat campii pe linga.Deci asa dintr-o privire ce ma uitai pe aici cam peacolo e problema la masina ta.Da nu stiu de ce tiai luat man chevrolet ca nu-s masini bune.Chevrolet au masini bune dar nu ce ai tu.Camaro si Corvet sunt bune ca autoturisme, dar restul ce fac chevrolet is slabute.Ei fac track uri bune, van-uri dar la autoturisme is slabuti, doar camaro si corvet ce au bun.Iti zic cum is cotate aici.Acu ca lumea cumpara da dar nu cas bune, mai mult cas ieftine.Kia la fel vinde masini balamuc aici dar nu car fi bune ci pentru ca is ieftine si da garantie, dar is proaste rau. Cele mai vandute masini is Toyota la nivel mondial, apoi VW.Vw is masini bune mai bune ca toyota.Bine daca vrei masina buna cumperi una germana mercedes, audi bmw astea sunt masini adevarate.Vezi tu citeodata masinile astea ieftine zici cas mai bune dar nu-i chiar asa.Am un prieten a dus masina la dealer la dodge un pacifica si aia nu iau aflat nici acum de ce se aprinde chek engine.Pt ca au programe proaste nu se compara cu masinile germane.Mai vad pe aici vai volvo vai sabb bla bla.Prostii ce sa faci cu masinile nordice de la suedezi care te lasa in drum ca pierde memoria de la cheie.Pai sabb de cea at faliment? Toate saburile ce le-am azut au aceiasi problema pierde memoria de la chie si sta si te uiti la ea. Daca cumva moare bateria ala esti s-a dus si cheia.Bine ca romanii nu prea stiu multe in domeniu auto, zic de oamenii care vor sa isi ia o masina.Nu aveti asa multe informatii despre masini la nivel mondial.Dar chevroletu tau nu e o masina stralucita sa stii.Romanii cand vad o masina americana zic wow asta da masina.Da de unde is vai mama lor.Intreaba un american ce masini is bune sa vezi ce zice.Dar nu la pret intrebi asa ce iar place.Ok gata ca am vorbit deja pe linga sbiect.Deci lasa masina sa mearga si de mai apare iar revino.
Mersi frumos inca odata pentru raspuns. O sa curat EGR-ul si o sa iau o solutie pentru curatat injectoarele si o sa o bag in motorina cand o sa fac plinul. Din ce am inteles, galeria de admisie e din plastic, a mea fiind fisurata, singura solutie e sa o inlocuiesc. E posibil sa scape aerul/presiunea prin galeria de admisie daca e fisurata? O sa ma uit si pe la garnituri sa vad sa nu fie uzata vreuna.
Probabil o sa curat si turbina...E ok ceea ce doresc sa fac?
Multumesc frumos relian. Cred ca asa am sa fac...si dupa vad daca mai da vreo eroare. Nu stii cumva vreun site de unde as putea cumpara o galerie mai ieftina? Eventual second-hand? Mersi.
Pe ebay america is ieftine, dar nu stiu cum e cand ajunge in RO ce o sa iti ceara aia acolo