Eu am avut o Octavia 1 care manca cauciucurile de pe fata pe jumatate, tot asa, spre exterior. Geometria era ok. Problema era constructia de rahat a masinii, ca orice produs VAG. Daca ai prostul obicei de a circula pe drumuri cu viraje, majoritatea VW-urilor din perioada aia mananca gumele, ca bonus pentru tinuta de drum de caruta.
Am si un Passat b5, pe cand circulam cu el, avea acelasi suruit de cauciucuri, cand luam curbe cu el, ca Golfurile, sau Octavia. Cu toate ca la Golf ai 2 brate, la Passat 9999. Tot ca o caruta merge. Nu am apucat sa vad daca mananca din cauciucuri, ca se strica macar o data pe luna, si tot Opelul face kilometri.
Sfatul meu este sa-ti iei masina.
Sincer sunt multumit de ea, nu as vrea sa o schimb, chiar daca este un pic mai costisitoare ca intretinere decat o masina low cost, ma simt sigur in ea, fata de cum m-as simti intr-o octavia sau un opel astra. Revenind la subiect, nu imi toceste ambele cauciucuri, doar unul, bucsele sunt schimbate, nu au nici 30 000 de km, evit gropile si denivelarile cat de mult pot, le trec si cu intaia, deci nu stiu daca este o problema de geometrie, una de bucse, sau una legata de subansamblul motor (planetara), butuc.
Vezi sa nu roada in ceva de sub aripa, cum ar fi un carenaj, pres, un colier ceva... Da jos roata, spala cu jet tot de sub aripa, si inspecteaza cu o lampa de control, poate vezi urme de la roata pe undeva.
M-am gandit si la asta prima data, dar este IMPOSIBIL, masina este foarte ridicata la garda, am cauciucuri de 55 inaltime si tot ramane un loft de 4-5 cm intre roata si aripa, care mi se pare mie destul de mare, si nu am observat ceva care sa iasa in relief la nicio inspectie sau spalare, plus ca telescoapele sunt tun.
Am impresia ca repeti aceasta intrebare. cauciucul de pe stg. fata ti se uzeaza pe interior, mai mult decat pe exterior? Ai luat in calcul si bombamentul carosabilului pe care rulezi predominant? Bafta deasa si mult succes!
De obcei pe asfalt, pe sosea, mai fac si drumuri pe sosele de tara, dar nu mult undeva la 200-300 de metri, nu brachez in loc sau cu frana apasata, si daca ar fi de vina drumul, presupun ca s-ar observa pe toate cele 4 cauciucuri nu? mai ales ca e quattro, sau cel putin pe ambele fata fiidnca sunt virante, ar fi acelasi grad de uzura.
A fost lovita, pe partea dreapta? unghiul de cadere al rotii dreapta-fata, au verificat cei de la service?
Nu nu a fost lovita, sunt al doilea proprietar, vecin cu primul, a fost foarte ingrijita si nu are antecedente deloc, da au verificat, cu aparate, ce folosesc ei, geometrie 3D, erau vorba la fiecare roata de diferente de microni, nici macar milimetri.
In situatia aceasta... raman cu gura cascaa, fara sa-mi pot expilca o cauza plauzibila. incearca la un service-reprezentanta audi. mai mult nu stiu ce sa spun. Succes!
Masina a fost lovita si roata este stramba, de aceea se toceste asa cauciucul.
Mergi la un service auto sa-ti faca geometria rotilor si sa-ti indrepte axul sau ce este nevoie.
Voi incerca la cineva sa vad, singurul incident care ar fi putut afecta a fost cand masina a fost tractata si un dobitoc a calcat frana crezand ca e cineva in fata lui (o persoana) si a rupt suportii tragerului +bara. Dar masina nu are semne de avarie, lonjeroanele nu sunt strambe, nu sunt sudate, nu sunt piese schimbate pe partea dreapta. oricum o sa incerc cum ziceti voi.
Totusi, undeva trage sui roata respectiva... un mecanic bun ti-o poate remedia!