Crezi ca a luat-o pe aratura sarita? E pe lant.
Lantul se mai toceste in timp. Asta ar fi una din cauze.
Hmmm prpoui sa verific distribuția e al naibi de greu e pompa de apa peste capac spaiu 10/15 cm intre capac si in spre aripa
Nu este chiar o propunere. Dar poate fi una din cauze. Mergi totusi la un service.
Te înțeleg service sunt eu nu sunt oameni meseriasi mai mult strica cunosc mecanica într-o oarecare masura discutand cu tine eu vad efectiv despre ce vorbim am nevoie de idei unde sa caut sau cu ce sa verific
Ca sa ajungi sa verifici distributia „de acasa" este foarte greu. Nu iti recomand asa ceva.
Prefer sa repar eu pentru ca cu servisurile nu sunt ceea ce sunt n-am timp sa povestim despre service. Un amic foarte bun prieten cu patronul unui service foarte mare trebuia sa ii faca directia si ia adus masina cu volanu stramb la 45° asta e doar un exemplu.
Da ti-am zis parerea me de service stiu la service ai o chieie speciala de blocare a axului cu came elevator da ce folos degeaba au scule daca nu le stiu folosi. Iar eu in schimb am un canal semnele le stiu care sunt de blocat am facut o cheie cu care blochez motoru.
Ziceam ca mi-e groaza dat curea, pompa apa spatiu redus sa ai spatiu numai daca dai motoru jos. Oricum ar mai fi altceva? Ma gandeam la injectoare, bujii, fise/bobina
Vezi să nu meargă în 3 bujii.
Așa face motor care merge în 3 bujii cum ai scris - daca apas acceleraita un pic mai tare motoru da rateuri nu poti face depasirii doar lansat se scutura din toate alea
Dacă ai impresia că se rupe motorul când accelerezi în sarcină - merge în 3 bujii motorul.
Cine a mers cu Dacia în 3 bujii recunoaște imediat ce ai scris.
Nu am prins sa conduc dacia dar am avut prieteni de dimineata pana seara era tot motoru bucatii demontat si montat la loc
La relanti motorul merge rotund în 3 bujii ca și cum merge în 4 bujii.
Dacă accelerezi motorul pare că are rupt ceva în el.
Dacă nu mai accelerezi motorul iar merge rotund ca în 4 bujii.
Într-o oare care măsura da asa e in sarcinac are nevoie de cuplu mai mare forta in plus
Vezi că motorul tău de 1.3 pe benzină e identic cu cel de Dacie de 1.2 de care spun eu.
Dacă ai simpome la mașină la accelerație ca și cum pare că se rupe motorul verifică să nu meargă în 3 bujii.
Dacă aveai BMW cu motor de 3 litri pe benzină abia când mergea în 4 bujii din 6 aveai simptome din astea.
Cu BMW de care spun poți să mergi în 5 bujii din 6 bujii și nici nu simți.
Am mers și cu BMW de care spun în 4 bujii că erau bujii braziliene și nu aveam bani să iau bujii germane pentru el.
Darrio2007 sugera sa verific distributia (e pe lant) posibil sarita
Da, verifică întâi să nu meargă în 3 bujii.
La Dacie scoteai fișa pe rând.
Tu ori faci așa ori o duci la mecanic.
Fac eu daca vrei citeste conversatia cu darrio2007 ce părere am eu de service-uri
Da le scoti pe rand si la care nu are nici o reactie acolo e buba
Eu la BMW așa am făcut și am văzut că mergea în 4 bujii din 6 bujii.
Dar mersesem înainte cu Dacia în 3 bujii și așa mi-am dat seama ce să verific la BMW.
Erau bujiile germane cât un salariu atunci și am mers cu BMW în 4 bujii până l-am vândut lui unul și ăla a schimbat bujiile și mergea în 6 bujii.
Motorul da rateuri, ces alea, adica ce inseamna mai exact acele rateuri?
Detaliaza ce anume se intampla, cum face cand accelerezi ce spui.
Filtru de aer este curat, schimbat? Lumini la boird aprinse, care nu ar trebuie sa fie aprinse ai?
Vii spui ca ai problema dar nu aduci detalii mai deloc.Nare a face cureaua de distributie ce spune cineva pe aici.Nu te apuca sa iti faci de lucru aiurea.
Daca ai lumini la boird aprinse, orice fel, fa o scanare, vina cu ceva coduri, poate ai miss fire, poate stiu si eu ce mai e, nai aer cit trebuie etc.
Cu ce ai spus, nu poate nimeni sa iti dea un raspuns clar.
Ce detalii sa mai dau efectiv in sarcina daca abuzez foarte putin de acceleratie se scutura zmunceste daca o las dupa ea asa fff unsor masina functioneaza
Martori nu prea am pentru ca e ford din ani 2000 mk4 singurul defect ce mi-ar putea da in bord e motoru e ceva mai avansat un pic decat dacia 1300 test i s-a facut pe partea electrica nu sunt defecte are decfetiune mecanica posibil
Ce detalii sa dai? Cum am spius sa spui ce lumini ai aprinse la bord ce nu ar fi trebuie sa fie aprinse, asta in primul rind, fara sa spui ce luminite pom de craciun ai la bord, nici nu are rost sa mai vorbim.
Daca e din anul 2000 ce? Orice masina fabricata dupa 96 are port OBD, deci se plate scana, iti spune ce coduri sunt si etc.
Are de3fectiune mecanica posibil, asa si? Defectiunea mecanica da cod, asta daca nu stiai, computerul acelei masini inregistreaza.
In sf fa ce crezi, nu vad legatura parti electrice cu prefectura, ce inseamna la tine partea electrica? Motorul are piese, dar multe di ele au senzori, deci trimite electric semnale catre computerul masinii.
E ok, mai bine du masina la un service si poate rezolva aia.Tu se pare nu prea ai cunostinte cine stie ce despre mecanica, masini, deci orice ai afla de pe aici nu te ajuta cu nimic, asta pentru ca nu repari tu personal, ca urmare tot la service vei ajunge.Bafta
Nu e necesar sa te enervezi eu nu zic ca am experienta dar am demontat 2 fordurii modelu meu o alfa romeo 145 boxer bucata cu bucata si alte masine unele piese inlocuite. Daca erai atent am precizat ca test i s-a facut si nu apar defectiuni martori in bord nu sunt prezenti bord curat.
Mai intrebat daca stiu ce inseamna partea electrica si mecanica.
Partea electrica baterie,alternator,(asigura incarcarea bateriei)sigurante,rele,ecu,airbag,abs,senzori,sonde lambda care are doua,bobina inductie,debilmetru,pompa abs Si mai sunt.
Partea mecanica
Motor,ambreaj,electromotor+(electric bobina de forta rolu lui ii de a angrena volanta )frane,saboti/discuri,cilidru, injectoare(mecanic+electric), piston, vibrochen, ax came si mai sunt.
Egr, turbina, incalzitor dar deja vorbim de diesel. Eu cred ca am enumerat suficient cât sa iti dai seama ca stiu ceva mecanica.
Eu doar am cerut o parere sa stiu unde sa caut mai exact pentru ca cat de mecanic ai fi tot ajutat pareri stanga dreapta pentru ca problema asta am mai intalnit-o si sa remediat acum nu putea fi aceiasi desi simptomul era identic (avea legatura cu apa) in cazul meu nu era de la apa.
Am auzit diverse păreri nici una plauzibila
Asa ca m-am apucat de capu meu.
1 schimbat bujii
2 curatat filtre
3 curatat debilmetru
4 inlocuit un colier pe furtun de aer
5 verificat jocul la tacheti care apropo sunt mecanici se regleaza cu cheia de 11 la mine (mai sunt culbutori hidraulici se regleaza automat ajutat de ulei)
6 mai curatat unele chestii
7 ultima inlocuit bobina inductie + fise
Invelisul era crepat dadea scanteie aiurea
Am schimbat ultima bobina din cauza ca nu am avut alta la indemana atunci.
Deci la final daca masina face cum am precizat mai sus fie doar cand ploua sau indiferent de vreme e bobina de inductie scapa curent.
Mai sunt o groaza de piese senzorii etc.
Na pai eu cred ca am zis multe
Acum tu imi spui dacă am sau nu habar